וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפלבון ופילדר נמנעו מבוררות

19.1.2011 / 8:26

בוררויות: הקלוזר של בוסטון חתם לעונה על 12 מיליון דולר. שיא לפרינס פילדר, יקבל ממילווקי 15.5 מיליון דולר לעונה אחת

מהלכי עונת ההעברות ב-MLB נמשכים, כשבוסטון, שעשתה חיזוק משמעותי בחודשיים האחרונים, הבטיחה כי גם השחקנים המשמעותיים שכבר היו חלק מהסגל ימשיכו. הרד סוקס נמנעו מבוררות עם ג'ונתן פפלבון וג'ייקובי אלסבורי והחתימו את שניהם לעונה הקרובה. פפלבון ירוויח 12 מיליון דולר, אלסבורי 2.4 מיליון. על פי ההערכות, פפלבון לא ימשיך בקבוצה בשנה הבאה, בה יהיה שחקן חופשי.

פרינס פילדר יהיה גם הוא שחקן חופשי בעונה הבאה, וגם הוא נמנע מבוררות, פשרה שעלתה למילווקי 15.5 מיליון דולר. זהו סכום הבוררות הגבוה ביותר שנקבע לשחקן לעונה אחת, כשהקודם עמד על 12.5 מיליון דולר ששילמה אטלנטה למארק טשיירה ב-2008.

גיל מש, המגיש של קנזס סיטי, פורש מבייסבול בגלל פציעות חוזרות בכתף. מש בן ה-32 היה אמור להרוויח 12 מיליון דולר בעונה הקרובה, האחרונה שלו בחוזה של 55 מיליון דולר עליו חתם ברויאלס ב-2007. "לא רציתי לעבור עוד עונה שבה אני מרוויח 12 מיליון דולר כדי לא לעשות שום דבר על מנת לעזור לקבוצה", אמר מש. נדיר בהגינותו.

המטס לא צירפו שחקן משמעותי לסגל, אבל השאירו את המגיש מייק פלפרי, שחתם על 3.92 מיליון דולר לעונה אחת ונמנע מבוררות. טקסס הגיעה להסכם עם האאוטפילדר נלסון קרוז והמגיש סי ג'יי ווילסון. צ'אד בילינגסלי נשאר בדודג'רס ופיל יוז עשה זאת ביאנקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully