וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: בושירי נוחת, המו"מ עם גורדנה נפתח

19.1.2011 / 20:47

הבלם מקונגו שהומלץ על ידי יאיא פטי בדרך. קשר הפועל ת"א עשוי להצטרף, פגישה עם צ'ה נדחתה בגלל פציעתו של השחקן

הבלם הקונגולזי קיקונדה בושירי (25, 1.96 מ') ינחת הלילה (רביעי) בישראל ויצטרף לאימוני הפועל פתח תקוה במטרה לחתום בקבוצה. בושירי הגיע לארץ בהמלצתו של בלם בני סכנין יא יא פטי ששיחק איתו בכל נבחרות קונגו הצעירות. השחקן מחזיק בדרכון קנדי ואם ירשים את יובל נעים יחתום בקבוצה.

הבוקר הוציאה הקבוצה ויזה לקשר הלטבי ויטליק רקיקיס, ששיחק בעונה החולפת בארמיס הקפריסאית וסיים את העונה בטאוורס הליטאית. בהפועל פתח תקוה מעריכים כי השחקן יגיע עד סוף השבוע לישראל וייבחן בקבוצה.

בהמשך אמורים להגיע גם החלוצים הקמרונים קאקו רוסטן (21) וזומא לואיס (22) והקשר השוויצרי פביאן סטולר (23) מקבוצת פ.צ לוקרנו השוויצרית, שעשוי להיות המחליף של ג'וניור ויסה. גם החלוץ אודו פורצ'ן, ניגרי שמשחק בפרסיבה בנטול האינדונזית ובעבר שיחק במלזיה וסינגפור, אמור להגיע.

הקשר רועי גורדנה, ששוחרר מהפועל תל אביב, נמצא במגעים מתקדמים עם פתח תקוה ועשוי להצטרף, כשגם הפועל אשקלון מעוניינת בשירותיו. בקבוצה שוקלים גם את מועמדותו של קשר בני סכנין נסטיה צ'ה. הסלובני וסוכנו היו אמורים להיפגש עם ראשי פתח תקוה, אבל אז הודיע צ'ה כי בכוונתו לעבור ניתוח שישבית אותו למספר שבועות ולכן בשלב זה העניין מוקפא.

יניב לוזון, שמועמדותו עלתה לפני שלושה שבועות, עבר בבקרת התקציבים ויעמוד לרשותו של יובל נעים בשבת. בקבוצה בוחנים כעת את מועמדותו של בלם עירוני רמת השרון עשהאל בן שבת. בלם גנאי שהגיע למבחנים לא הרשים ושוחרר. הקשר רפי דהן לא התאמן גם היום, בפעם השנייה ברציפות, זאת כזכור לאחר שביקש שחרור מהמאמן נעים ולא קיבל.

עדכון ראשון: 19/1 9:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully