וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש מקדניאלס מתאם ההתקפה של סט. לואיס

19.1.2011 / 9:36

מאמנה המפוטר של דנבר ידריך את בראדפורד. סינגלטרי מאמן הליינבקרים במינסוטה. בולן מתנצל בפני אוהדי הברונקוס

ג'וש מקדניאלס יהיה מתאם ההתקפה של סט. לואיס. מי שאימן את דנבר ופוטר אחרי פחות משתי עונות, ישמש כעוזרו של סטיב ספאגנולו, לאחר מו"מ ארוך בין הצדדים. מקדניאלס בן ה-34 יחליף את פאט שרמר, שעבר לאמן את קליבלנד.

"אנחנו שמחים להודיע שצירפנו את ג'וש להיות חלק מהצוות שלנו", אמר ספאגנולו, "תמיד ידעתי שהוא אחד מהמוחות ההתקפיים הטובים יותר בליגה. אנחנו חושבים שהוא יהיה תוספת יפה לארגון". מקדניאלס יעבוד עם סאם בראדפורד, שנתן עונת רוקי מצוינת, וינסה להפוך אותו לקוורטרבק מוביל בליגה.

בינתיים, פאט בולן, בעלי דנבר, התייחס לעונה החולפת. במכתב למנויי הקבוצה כתב בולן כי השנה הזו הייתה הקשה ביותר שלו ב-25 השנים האחרונות. "מגיע לכם יותר ממה שראיתם ב-2010. תקבלו את מילתי שנחזיר את הברונקוס להיות מועדון מנצח", נמסר במכתב, "המועדון הזה מחויב להישגים".

מאמן ראשי אחר שיחזור להיות עוזר הוא מייק סינגלטרי, שסן פרנסיסקו הפסיקה את עבודתו לאחר תום העונה. סינגלטרי יגיע למינסוטה וישמש מאמן הליינבקרים. מאמן ראשי נוסף שמונה לעוזר בצוות הוא טום קייבל, שיהיה אחראי על קו ההתקפה של סיאטל. רוב צ'דזינסקי יצטרף לרון ריברה ויהיה מתאם ההתקפה של קרוליינה. ריברה, שמונה למאמן הפנת'רס, לקח אתו מסן דייגו את צ'דזינסקי, שהיה אחראי על הטייט אנדים בצ'ארג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully