וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגישה הצעה לז'ילינה על פצ'אלקה

מוני הראל נפגש עם סוכנו של הבלם, הנחשב למועמד המועדף על גוטמן. במקביל מתנהל משא ומתן עם יובאנוביץ', גורדנה יושאל

הפועל תל אביב מגבירה את מאמציה לאתר בלם שיתפוס את מקומו של דגלאס דה סילבה. מוני הראל נפגש אחר הצהריים (שלישי) עם שלמה שטרן, נציגו בארץ של הבלם מריו פצ'אלקה והעביר דרכו הצעה לקבוצתו ז'ילינה הסלובקית בסכום המוערך בכ-400 אלף יורו.

המשמעות היא שבהפועל כרגע מקווים כי יסגרו עם אחד הבלמים - פצ'אלקה או מרקו יובאנוביץ' מפרטיזן בלגרד שגם עימו הקבוצה נמצאת במשא ומתן. למעשה, בקבוצה לא החליטו באופן סופי מי המועמד המועדף עליהם ולכן מתקיימים במקביל שני משאים ומתנים. לאחר שישקללו את כל הנתונים של השחקנים יחליטו על אחד מהשניים, אם כי להפועל תל אביב יש עוד אופציה להיכנס למשא ומתן עם בלם שלישי, זאת בכדי למצות את כל האופציות ולהחליט על בלם אחד מועדף.

בנוסף, בהפועל גם מודאגים מהאפשרות שאלי טביב לא יאשר עסקה יקרה, ולכן מחפשים עוד אופציות מלבד יובאנוביץ, שעלותו הכוללת תהיה הרבה יותר גבוהה מזו של פצ'אלקה. טביב אמר בעבר כי כל שחקן שיהיה מקובל על הצוות המקצועי יהיה מקובל גם עליו. אגב, כרגע נראה שגוטמן מעדיף דווקא את הבלם הסלובקי, ואם לא יהיו בעיות רציניות במשא ומתן יכול להיות שהוא זה שיגיע בסופו של דבר לקבוצה.

בהפועל תל אביב החליטו לשחרר היום את הקשר הצעיר רועי גורדנה. הוא אמור גורדנה להיפגש עם מוני הראל וזה יבשר לו על החלטה להשאיל אותו. בשחקן מעוניינות הפועל פתח תקוה והפועל אשקלון. כמו גורדנה, גם יהודה חוטה יקבל שחרור ברגע שיחתום בלם זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully