וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "יש בגביע הטוטו משהו טהור"

מאמן קרית שמונה מתמרק לקראת גמר גביע הטוטו (רביעי, 19:00, 5 ו-HD) נגד מכבי פ"ת, בשורותיה ייבחן מנואל באלסטלר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל


מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה ייפגשו מחר (רביעי, 19:00, שידור חי בספורט5 ו-ספורט5 HD) בגמר גביע הטוטו ויתחרו על התואר הראשון לעונת 2010/11. מכבי פתח תקוה זכתה בעבר שלוש פעמים במפעל ואילו קרית שמונה עשתה זאת פעמיים בליגה הלאומית, כולל בעונה שעברה. היום (שלישי) התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית בהשתתפות מאמני וקפטני שתי הקבוצות.

בן שמעון: "הכל עניין של רצינות"

"זה מפעל מאוד חשוב", פתח רן בן שמעון. "אני יכול להגיד שבתור מאמן, אין מטרה לזכות בגביע הטוטו, אבל ככל שמתקדמים המשחקים רצינו לנצח. במפעל הזה יש משהו שמחזיר לבעלים ולמועדון על המשכורות שהם משלמים. זה משהו טהור, מפעל שנותן לשחקנים את ההזדמנות ולנו את הכיף לראות אותם. אני מקווה שיהיה משחק מהנה ושיגיע קהל. בעיניי, די סמלי ששתי קבוצות ששמות לעצמן לשלב הרבה שחקני בית עלו לגמר".

בן שמעון יצא להגנה על מפעל גביע הטוטו: "הכל עניין של רצינות. אם יהיה כרטיס רביעי לליגה האירופית מבחינתי יהיו לי הרבה פחות אפשרויות לשלב צעירים וזה יגביר את העומס על הסגל. זה אולי יהפוך את המפעל ליותר רציני, אבל זה ימנע מאיתנו לתת לצעירים הזדמנויות ראשונה. את כל הדרך לגמר עשינו עם צעירים ומבחינתי המפעל צריך להישאר כמו שהוא".

הקפטן יניב לביא הוסיף: "אנחנו בתור שחקנים לא צריכים להתייחס לחשיבות המפעל. אנחנו עולים לדשא ורוצים לנצח בכל משחק. הגעו למעמד מכובד וראוי ואנחנו מקווים שנצליח להביא תואר ראשון לקרית שמונה בליגת העל".

בן שמעון אמנם לא תרגל הרכב באימון המסכם שלו, אך נראה כי המגן השמאלי אורי שטרית יקבל מנוחה. תומר ברוקס ואופיר חמו נאבקים על מקומו של שטרית, כששיר צדק מתחרה על מקום עם הקפטן לביא, שעשוי לקבל גם הוא מנוחה. בן שמעון הקרין לשחקניו קטעי וידאו של מכבי פתח תקוה, והזהיר אותם מפני החוליה ההתקפית של היריבה וההתקפות המתפרצות.

הקבוצה תצא מחר למלון במרכז, שם תסיים את הכנותיה לקראת המשחק שיכול להעשיר את קופת המועדון ב-1.1 מיליון שקלים במקרה של זכייה או ב-900 אלף שקלים במקרה של הפסד. מי שיתמכו בחבריהם מהיציע הם ויאם עמאשה ואלרואי כהן ששוב יעדרו בגלל פציעות. את האחרון יש ניסיון להכשיר לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הבא. לצד השניים יישב גם שמעון אבוחצירא, שצפוי לחתום רשמית לאחר שיתקבלו הבדיקות הרפואיות שעבר.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, יניב לביא (שיר צדק), סלאח חסארמה, תומר ברוקס (אופיר חמו), בריאן חרסיסיץ', אופיר חמו (עדי אלישע), וויליאם נג'ובו, תומר סוויסה, שלומי אביסדריס, ברק בדש.

מוראד מגמאדוב יפרוש עם תואר?

גם במכבי פתח תקוה רוצים מאוד להוסיף גביע רביעי לארון: "המעפל מאוד חשוב לנו מבחינה מקצועית ופיננסית. למרות שזה המפעל השלישי בחשיבותו, כשמגיעים לאצטדיון רמת גן יש משהו אחר לגמרי באוויר. משחקי גביע הם משחקי אופי והגיעו לגמר שתי קבוצות שגילו אופי לאורך כל הדרך. אני מקווה בשביל הצופים שיהיה משחק טוב. יש כאן שתי קבוצות עם שחקנים מנוסים ומוכשרים".

לעניין חשיבות המפעל אמר דוד: "כמפעל תחרותי יש אולי מקום להעניק את הכרטיס הנכסף לליגה האירופית לזוכה בו. ההתאחדות דנה בעניין הזה. בשנתיים האחרונות גם קבוצות גדולות לקחו את המפעל ברצינות יתרה".

עומר גולן הוסיף: "אין שחקן שמגיע לגמר ולא רוצה להניף את הגביע. נבוא לתת 200 אחוז ואני מקווה שנצליח". מוראד מגמאדוב הוותיק טען: "זה גם תואר למרות שזה תואר קטן".

הבלם ניצן דמארי והמגן חגי גולדנברג לא ישותפו במשחק בגלל פציעות. האחרון ייעדר כשלושה שבועות והבלם ייבדק. בפתח תקוה מצפים בכיליון עיניים לראות את הקשר מנואל באלסטלר בפעולה. הגרמני אמור להיכנס כמחליף ואם ירשים הוא יוחתם בקבוצה. הקשר דני פרדה, שחזר לאחרונה לסגל אחרי השעיה ארוכה ומגלה יכולת טובה במשחקים האחרונים, ימשיך ב-11. למעשה, אין שינויים בהשוואה לניצחון על בית"ר ירושלים.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ'; אסי משיח, ג'ו ביזרה, מוראד מגמאדוב, אלירן דנין; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, דני פרדה, טל בן חיים; עומר גולן, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully