וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליאבסקי ויאיא יירשמו כשחקני מכבי חיפה

18.1.2011 / 15:17

השניים יעברו בבקרה ויהיו בסגל בשבת כשפיליאבסקי אף עשוי לפתוח. למרות ההחלטה, זלטקוב וצוצאליץ' יגיעו להיבחן

הבלם אנדריי פיליאבסקי והקשר סיידו יאיא שחתמו במכבי חיפה יעברו מחר (רביעי) בבקרת התקציבים ויהפכו רשמית לשחקני הקבוצה. השניים ייכללו בסגל הקבוצה לקראת משחק הליגה הקרוב נגד בני יהודה בשבת. כזכור, אלישע לוי התלבט לאחרונה האם לצרף את השניים לסגל מיידית או להשאילם עד תום העונה ולצרף חלוץ ובלם מנוסים יותר. פילאבסקי ביקש את החולצה מספר 25 ויא יא את החולצה מספר 6.

כפי שפורסם אתמול, לוי החליט לצרף את יאיא בגלל היכולת הטובה שהציג באימוני הקבוצה ובמשחקי המבחן, אך עתידו של פיליאבסקי, שתורגל כקשר אחורי ובלם, לא היה ברור בשל העובדה שהמועדון הודיע על הגעתם של שני בלמים למבחנים. לוי החליט לא להשתהות גם בעניין הזה והבלם בן ה-22 שהגיע מניבה ויניציה עשוי לפתוח במשחק הקרוב משום שעדיין לא ברור האם שי מימון, שנטש את האימון הבוקר, יהיה כשיר למשחק הקרוב.

למרות ההחלטה שפיליאבסקי ימשיך בקבוצה, הבלם הבולגרי דניאל זלטקוב והבלם-קשר הבוסניי אדין צוצאליץ' יגיעו למבחנים ואם ירשימו הם עשויים לחתום כחלק מהמדיניות להחתים שחקנים לטווח ארוך.

הקשר ג'ון קולמה שנבדק אתמול וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי עדיין בספק למשחק הקרוב. ליאור רפאלוב ומוחמד גדיר ייעדרו אף הם, אבל מי שיוכל לעמוד לרשות המאמן הוא סינטאיהו סלליך הצעיר, שרשם דקות ראשונות במדי קבוצת הנוער. הבלם סארי פלאח והמגן טאלב טואטחה שוהים במחנה האימון של הנבחרת הצעירה ולכן לא התאמנו.

הקשר אדריאן סילבה המריא רשמית לפורטוגל כדי לחתום בקבוצת אקדמיקה, אליה יעבור בהשאלת משנה. סילבה אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "למרות שאני עוזב, נהניתי בישראל, מדינה נפלאה עם אנשים נהדרים. אני מודה לכל אנשי מכבי חיפה ומבטיח שלפחות אוהד אחד יהיה להם בפורטוגל. לא אשכח את התקופה בחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully