וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה פנתה לרועי גורדנה

18.1.2011 / 21:27

קשר הפועל ת"א עשוי להגיע למלאבס. קאמיס, שחתם לפני שבוע, גמר את העונה. לוזון סיכם, עשהאל בן שבת הוצע לקבוצה

הצרות לא מפסיקות ליפול על הפועל פתח תקוה: אחרי עזיבת דודו ביטון, ג'ונתן אסוס וג'וניור ויסה, הקשר הגנאי מוחמד קאמיס סטואה, שחתם בקבוצה רק לפני שבוע, קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, שחקנים בקבוצה ביקרו את הגנאי, שנכנס למספר תיקולים חריפים במהלך האימון. לקראת סיום האימון, רפי דהן וקאמיס גלשו זה לעבר זה, והאחרון נותר על הקרקע, נבדק ונטש את האימון. דהן, אגב, לא הורשה להתאמן היום לאחר שביקש אתמול לעזוב את הקבוצה.

יובל נעים יחפש כעת שחקנים אחרים לחיזוק הקבוצה. כזכור, אתמול נודע כי הקבוצה פנתה לקשר האחורי זוראב מנטשאשווילי, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ועזב לאחרונה את הפועל אשקלון. מאוחר יותר נערכה שיחה בין השחקן להנהלת הקבוצה, אבל הפגישה נדחתה וייתכן שתיערך היום. מי שפנה לשחקן הוא חבר ההנהלה תומר סיני, שעזב את העמותה אבל עדיין ממשיך לפעול מאחורי הקלעים כדי לעזור לקבוצה. אמש אף נפגש סיני עם יניב לוזון בביתו, והיום כבר סיכמו הצדדים על הצטרפותו של הקשר ששוחרר אמש מבני סכנין לעונה וחצי.

פתח תקוה אף בוחנת את צירופו של שחקן הפועל תל אביב רועי גורדנה. המאמן יובל נעים שוחח עם הקשר, שלא מקבל דקות בקבוצה של אלי גוטמן, וכבר בימים הקרובים ייתכן שיצטרף לקבוצה. כמו כן, עשהאל בן שבת, ששיחק בעבר במכבי נתניה ומשחק בהווה בעירוני רמת השרון, הוצע לקבוצה.

כפי שפורסם, שלושה שחקנים נוספים אמורים להגיע למבחנים והם: החלוצים הקמרונים קאקו רוסטן (21) וזומא לואיס (22) והקשר השווצרי פביאן סטולר (23, 1.84), מקבוצת פ.צ לוקרנו השוויצרית, שעשוי להיות המחליף של ג'וניור ויסה. גם החלוץ אודו פורצ'ן, ניגרי שמשחק בפרסיבה בנטול האינדונזית ובעבר שיחק במלזיה וסינגפור, אמור להגיע.

עדכון ראשון 12:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully