וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי טרטיאק מועמד למכבי נתניה

הדס גרינברג

18.1.2011 / 12:03

האוקראיני שנבחן בבית"ר עשוי להגיע לקבוצה של ראובן עטר. קקאלוב ייבחן, מיראם לא יגיע. סבע צפוי להיות כשיר לשבת

החלוץ הבולגרי גיורגי קקאלוב, שהגיע למבחנים במכבי נתניה, עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה ויחל היום (שלישי) להתאמן עם הקבוצה. קקאלוב בן ה-26 ינסה להרשים בשבוע הקרוב את המאמן ראובן עטר ובמידה ואכן ירשים הוא יוחתם בקבוצה. מי שמנגד לא יוכל להרשים את עטר הוא החלוץ האמריקאי, ג'סטין מיראם (22). מיראם שהיה אמור לערוך השבוע מבחנים במכבי נתניה הודיע לאנשי המועדון כי לא יגיע לישראל. החלוץ המוכשר נבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-MLS על ידי סן חוזה ומיד נשלח בטרייד לקולומבוס קרו שחשקה בשירותיו.

בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר שחקן התקפי נוסף כאשר ביממה האחרונה עלתה האפשרות לצרף את החלוץ סרגיי טרטיאק שסיכם בבית"ר ירושלים, אך צירופו עוכב בגלל התפטרות אורי מלמיליאן. בנתניה בודקים את העלויות של טרטיאק ואם יעמדו בהן, ישנו סיכוי טוב שיחזק את הקבוצה.

היום החלו השחקנים בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל פתח תקוה. בקבוצה יודעים כי כל תוצאה אחרת למעט ניצחון מול קבוצת התחתית תסבך אותם עוד יותר ותקרב אותם לפליאוף התחתון. החלוץ אחמד סבע, שנפצע בהפסד לאשדוד, צפוי להיות כשיר למשחק. אם סבע יצליח לערוך אימון מלא עד האימון המסכם בסוף השבוע, הוא יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully