וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי מלכה סיכם בהפועל באר שבע

הקבוצה תרכוש 50 אחוז מכרטיסו תמורת 200 אלף שקל והשחקן יצטרף בקיץ: "הגשמתי חלום". מליקסון סירב להישאר

אלונה ברקת עשתה צעד אחרון בניסיון להשאיר את מאור מליקסון בהפועל באר שבע. אמש (שני) הציעה הבעלים לשדרג את חוזהו של השחקן בסכום משמעותי כדי למנוע את מעברו הצפוי לויסלה קראקוב, אלא שמליקסון סירב והודיע כי הוא מתעקש לצאת לפולין. בתוך כך, החוזה בין המועדונים נשלח הבוקר להנהלת ויסלה והקשר עשוי להמריא עוד היום לפולין. אם אכן כך יהיה, השחקן לא ישחק מול בית"ר ירושלים בשבת.

הקשר איברהים עבדול ראזאק חתם באופן רשמי במועדון, בכפוף לתוצאות הבדיקות הרפואיות. היום יערוך ראזאק את אימון הבכורה בקבוצה. כפי שפורסם אתמול, הקשר ריקרדו פרננדש יעזוב את הקבוצה היום ויחתום כנראה בקפריסין, שם הוא מבוקש. ערן לוי יערוך הופעת בכורה בהרכב של ניר קלינגר מול בית"ר ירושלים.

מוטי מלכה יצטרף בעונה הבאה

חלוץ הפועל נצרת עילית, מוטי מלכה, סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע, ואמור לחתום מחר (רביעי) על חוזה לחמש שנים אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות. מלכה יישאר בנצרת עילית עד לסיום העונה, וינסה לסייע לה במאמצי ההישארות בליגה הלאומית.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין הבעלים של באר שבע, אלונה ברקת, למנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם, בה סוכם כי באר שבע תעביר 200 אלף שקל תמורת 50 אחוזים מכרטיס השחקן של מלכה, שכבש העונה ארבעה שערים. והיה והפועל באר שבע תרצה בתום חמש השנים לרכוש את כרטיס השחקן של מלכה לצמיתות, תשלם 200 אלף שקל נוספים. במידה והשחקן יימכר לקבוצה אחרת, יתחלקו הפועל נצרת עילית ובאר שבע בסכום שיתקבל.

מלכה, 21, הגיע לבאר שבע בהמלצת עוזר המאמן, דני גולן, בעבר מאמן נצרת עילית, שעקב אחריו במשך תקופה ארוכה והמליץ עליו בחום. יצוין כי בשבועות האחרונים עקבו אחרי מלכה, בני יהודה, קריית שמונה ומכבי חיפה. "עבורי זו הגשמת חלום", אמר החלוץ שהתחיל רק העונה לשחק בקביעות בהרכב הקבוצה הבוגרת.

המנכ"ל ברעם הוסיף: "הייתה לנו מחויבות לאלונה. בעונה שעברה היא רצתה מאוד את מור שושן, שבסופו של דבר עבר להפועל תל אביב. הפעם החלטנו לתת לה עדיפות, למרות שהיו קבוצות נוספות שהתעניינו בשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully