וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "לא ציפינו לכזו תבוסה"

הדס גרינברג

18.1.2011 / 11:44

מגן עכו מתקשה להתאושש מה-4:1 להפועל ת"א. על השער שכבש: "לא קלטתי שזה נכנס". מאמצים להכשיר את ערפאת

בהפועל עכו היו מאוכזבים מאוד לאחר התבוסה 4:1 להפועל תל אביב אמש בבלומפילד. בקבוצה אמנם ידעו כי המשחק בבלומפילד לא יזכיר את המשחק הראשון בין הקבוצות, שהסתיים בתיקו 2:2, אך גם לא ציפו למשחק חלש וספיגת ארבעה שערים. מה שלא הוסיף לשחקנים זה היום הרע שתפס דודו גורש. השער הראשון שספג גורש באשמתו הישירה הביא למומנטום שלילי והוכיח סף שבירה נמוך.

אחד השחקנים של עכו שדווקא ייזכר מהמשחק הזה הוא המגן שמעון הרוש, שכבש שער מרהיב ביופיו שיהיה מועמד לשער העונה. לצערו של הרוש, השער לא עזר יותר מדי לקבוצתו. הרוש אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "קיבלתי כדור מ-35 מטרים בערך, לא חשבתי יותר מדי כי לא היו לי אופציות ופשוט בחרתי לבעוט. לא ידעתי שכבשתי בכלל, רק אחרי שאוהדי הפועל התחילו למחוא כפיים קלטתי שזה נכנס. אחרי שראיתי בלילה את הגול בטלויזיה אני מסכים שזה אחד הגולים היפים שהיו עד כה העונה".

באשר להפסד קבוצתו הוסיף הרוש: "הם פשוט היו יותר טובים מאיתנו, הם שלטו במשחק. המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה, אבל אחרי הגול הראשון הם כבר היו רמה מעלינו. הם אמנם לא הגיעו להרבה מצבים, אבל כל מצב וטעות הם מנצלים לגול או חצי הזדמנות לגול. יש להם באמת שחקנים טובים". על ההבדל מהמשחק הראשון בגרין בו הפתיעה עכו כשסיימה בתיקו מול הדאבליסטית אמר המגן: "ידענו שיהיה קשה יותר מהמשחק הראשון כי בבלומפילד קשה הרבה יותר. מתחילת העונה הם כבר התחברו, אבל באמת שלא ציפינו לקבל כזו תבוסה".

שחקני הקבוצה יקבלו היום מנוחה וישובו מחר (שלישי) לאימונים לקראת משחק הליגה נגד הפועל רמת גן בשבת. הקשר בן בנימין שיצא לפנות בוקר לאוקראינה ישוב ביום שלישי הבא. בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את החלוץ ג'קו ערפאת למחזור הליגה הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully