וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה הזמן לעבוד קשה ולעבור את התקופה הזו"

18.1.2011 / 11:17

מאמנה החדש של בית"ר דרבן את שחקניו באימון הבכורה: "אפשר להוציא את הקבוצה מהמצב". גונזאלס עשוי להישאר

ברני ארדוב

פחות מ-24 שעות לאחר שהוצג בבית"ר ירושלים כמחליפו של אורי מלמיליאן, ערך הבוקר (שלישי) רוני לוי את אימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, ושוב נשמע נחוש ובטוח ביכולתו להוציא את העגלה הירושלמית מהבוץ. "אני גאה להיות כאן, אתם תראו קבוצה מחויבת, מסודרת ומאורגנת", אמר הבוקר המאמן לתקשורת.

כזכור, המאמן בן ה-44 קיבל את התפקיד שעות ספורות לאחר התפטרותו של אורי מלמיליאן, וחתם במועדון הירושלמי לשנה וחצי. "אמרתי לשחקנים איך אני רואה את המצב של בית"ר ומה שאני מצפה מהם, מה תפיסת העולם שלי", הוסיף לוי. "השאיפה שלי היתה להגיע לבית"ר. זהו מועדון ענק בקנה מידה ישראלי ויש מחויבות גדולה. נתחזק בשחקן או שניים בהתאם לאפשרויות". באשר למשחק הראשון אותו יעביר, מול הפועל באר שבע בשבת, הוסיף המאמן: "יהיה משחק קשה מאוד, נתכונן בהתאם".

עוד לפני האימון ערך המאמן אסיפה קצרה עם השחקנים. לוי עודכן לפני כן כי ישנו לחץ והרבה בלבול בקרב השחקנים הצעירים שנכנסו לפאניקה מהביקורת שהופנתה אליהם, ומהעובדה כי לוי יודע כמאמן קפדן וקשוח, ונראה כי הוא ערך שיחת פתיחה רגועה ומתונה יותר מאלה שהוא בדרך מקיים כאשר הוא מגיע לקבוצות.

"זה חלום של כל מאמן או שחקן להגיע לכאן וזו ההרגשה שאנחנו צריכים ללכת בה", אמר המאמן לשחקניו. "לפעמים יש תקופות פחות טובות וזה הזמן לעבוד קשה ולעבור את התקופה הזו. יש פה הרבה שחקנים שרציתי אותם כשהייתי בקבוצות אחרות ויכולים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אני תמיד שואף להגיע רחוק. שאלו אותי אם פלייאוף עליון זה אפשרי, ואני מאמין ששני נצחונות יכניסו אותנו למומנטום חיובי".

על עוזרו דוד אמסלם אמר לוי: "איך שעלה שמו של דוד אמרתי שזה טבעי. שיחקנו ביחד בנבחרת וגם אחד מול השני בליגה, מעבר לזה הוא עשה קריירה מפוארת בבית"ר ירושלים, ככה שזה טבעי".

מלמיליאן עזב? אם כך, גונזאלס עשוי להישאר

לוי מתייחס לתקופת הזמן של שני המשחקים הקרובים נגד באר שבע ומכבי חיפה כתקופת מבחן עבור שחקנים, שמעבר לתוצאות ולרצון לצבור נקודות, חשוב ללוי לראות את ההתמודדות המנטאלית של כל שחקן ושחקן עם המצב בכדי לדעת עם אילו חיילים הוא יכול לצאת למלחמה.

המאמן עצר היום מספר פעמים את האימון והעיר לשחקנים על עמידה ותנועה נכונה. מעבר לכך, עוזר המאמן דוד אמסלם החל לפקד על הקטע המנטאלי והחל להרביץ מוטיבציה וקריאות עידוד לשחקנים בקבוצה, בעיקר לצעירים הרואים בו דמות ואישיות מאוד מוערכת עבורם, אליו הם יכולים לפנות בכל שאלה או בקשה - בניגוד לתחושות שהיו בקדנציה של אורי מלמיליאן.

באימון עצמו תרגל לוי את הקשר דן אייבינדר כמגן ימני על חשבון ליאור ראובן, כאשר אלי דסה נעדר עקב שירותו הצבאי. מלבד זאת, תרגל לוי מערך של שני חלוצים - חן עזריאל וסמואל יבואה - כאשר עידן טל תורגל כקשר קדמי בצד שמאל.

הבלם כריסטיאן גונזאלס צפוי להישאר לפחות עד המשחק מול הפועל באר שבע, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי הוא אף עשוי להישאר בבית"ר ירושלים עד תום העונה, שכן אחת העיקריות שהובילו לרצונו לעזוב את המועדון היתה שיתוף פעולה לא טוב עם אורי מלמיליאן. אם לוי יחפוץ בשירותיו, יישאר הבלם בבית גן. כך או כך, הקבוצה צפויה להתחזק בבלם וקשר אחורי, כאשר בשבוע הקרוב יוחלוט סופית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully