וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק יאנקיז: קשמן על הכוונת

18.1.2011 / 9:02

עסקת סוריאנו נעשתה מאחורי גבו של ה-GM. בכיר: "יש לנו ביטחון בו". פסימיות לגבי פטיט. המגיש כריס יאנג בדרך למטס

אנדי פטיט, המגיש של ניו יורק יאנקיז, עדיין לא אמר אם ישוב העונה, מה שמייצר הרבה חוסר נחת בקבוצה. "בשבוע שעבר חשבתי שהסיכוי עומד על 40-60, השבוע נראה לי שמדובר ב-50-50 לכל היותר", אמר גורם בקבוצה. היאנקיז חייבים מגיש טוב ברוטציה המצומצמת, שכוללת את סי.סי. סבאת'יה ועוד מגישים, בראשם פיל יוז ואיי ג'יי בארנט, שסביבם מרחפים לא מעט סימני שאלה.

בינתיים, ה-GM בריאן קשמן הרגיש את הקרקע בוערת בגלל עסקת החתמתו של רפאל סוריאנו. סוריאנו היה הקלוזר של טמפה ביי והובא לבולפן של הפסים לשמש קלוזר למריאנו ריברה. קשמן לא רצה את השחקן, אולם הוא הוחתם בכל זאת בעסקה כוללת של 35 מיליון דולר לשלוש שנים, יחד עם אופציית יציאה בסיום כל עונה. גם הרבה כסף, גם התחייבות לא מלאה ובנוסף מתן בחירת דראפט בסיבוב הראשון לרייז. "בואו נגדיר את זה כמחלוקת. מותר לאנשים לא להסכים", אמר בכיר בקבוצה, "יש לנו ביטחון מלא בבריאן. הוא לא רצה להקריב את בחירת הדראפט אבל גם לא יצא מגדרו נגד ההחתמה".

היאנקיז נמצאים גם במירוץ אחרי האאוטפילדר הוותיק אנדרו ג'ונס, כשבינתיים עבר מרקוס ת'יימס מניו יורק ללוס אנג'לס דודג'רס. המטס בדרך להחתים את כריס יאנג, המגיש בן ה-31 של סן דייגו שהפך לשחקן חופשי. המגיש טום גורזלאני הועבר משיקגו לוושינגטון תמורת שלושה שחקני מיינורס. ג'ון ראוץ', שהגיש במינסוטה, מצטרף לטורונטו, בה חתם לעונה אחת על חוזה של 3.75 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully