וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים על הפתעות

המשוגע

17.1.2011 / 23:36

המשוגע בחר עבורכם שלושה משחקים שבהם הוא משוכנע שאפשר להרוויח קצת כסף. כמה? שימו עשרה שקלים והרוויחו 386. שווה

את השיגעון שלי כבר הספקתם להכיר, אני מקווה. אני מאוד אוהב סיכונים, אוהב יחסים גבוהים, ובעיקר אוהב שלא משעמם. להמר על עשרה שקלים ולזכות בארבעים זה משהו שפחות מדבר אליי. אני אוהב את הכסף הגדול, וכדי לעשות זאת, אני פשוט צד את המשחקים האלה שיכולים לספק מיני הפתעות. הרכבתי עבורכם טור של שלושה משחקים עם יחס נפלא של 38.64, כלומר אני מהמר על עשרה שקלים ומרוויח 386 שקלים, לא שווה? יאללה, שיהיה לנו בהצלחה.

משחק מספר 17 (שלישי): מנצ'סטר סיטי – לסטר. אני לא צריך לספר לכם שמשחקי הגביע באנגליה טומנים בחובם לא מעט הפתעות. אז מה אם לסטר לא בדיוק בליגה של מנצ'סטר סיטי, אבל שמעתי שיעקובו איגביני הגיע לשם. אני בהחלט רואה מצב שזה ייגמר בתיקו. איקס (4.0)

משחק מספר 30 (רביעי): מכבי פתח תקוה – עירוני קרית שמונה. תגידו לי אתם. שתי קבוצות שנמצאות פחות או יותר באותה רמה מגיעות למשחק האחרון במפעל, אבל יותר חשוב להן לא להפסיד. במצבים כאלה הגיוני שהמשחק יילך להארכה ופנדלים, לא? מה אתם אומרים על תיקו? איקס (2.80)

משחק מספר 82 (חמישי): אתלטיקו מדריד – ריאל מדריד. נכון, בשבוע שעבר זה נגמר עם 1:3, ונכון, אתלטיקו ממש לא בליגה של ריאל מדריד, אבל כשהכרטיס לחצי הגמר נמצא בכיס, וכשהמשחק נערך במגרשה הביתי של אתלטיקו, אין סיכוי שיהיה פה איזה תיקו קטן? איקס (3.45)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully