וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גרנט לאוהדים: "קנו כרטיס טיסה לסופרבול"

17.1.2011 / 22:17

הרץ הפצוע של גרין ביי צייץ בטוויטר: "יש לנו פלייאוף יותר טוב מכולם". עכשיו זה רשמי: פארב מילא טפסי פרישה

הטוויטר הוא כבר מזמן כלי למלחמות פסיכולוגיות בעולם הספורט האמריקאי. הכל מוגש אינסטנט על השולחן, עוד לפני שהמשחק הפך להיסטוריה. כשריאן גרנט, הרץ האחורי הפצוע של גרין ביי, ראה את קבוצתו מפרקת בשבת את אטלנטה, הוא מיהר לצייץ: "אוהדי הפאקרס יכולים כבר להתכונן לטיסה. אני לא מכוון גבוה מדי, פשוט יש לנו פלייאוף טוב יותר מלכל קבוצה אחרת".

פיסה טינויסמואה, הליינבקר של שיקגו, לא לקח את היציאה ברצינות רבה מדי: "קשה להגיב לזה, כי הוא לא שיחק כל השנה (גרנט סיים את העונה במחזור הראשון - ד.ר.), ככה שמה כבר אפשר להגיד לו? זה היה שונה אם הוא היה משחק, אבל הוא לא ובגלל זה אי אפשר להגיב". הוא הוסיף: "המשחק ייערך ביום ראשון ולא ניפול להייפ הכללי. אנחנו מבינים את המשמעות שלו".

ביל בליצ'יק, מאמן ניו אינגלנד, סיכם את העונה לאחר ההפסד 28:21 לג'טס: "קרו לנו הרבה דברים טובים העונה, אבל ברור שהתוצאה הסופית מטילה עליהם צל כבד", אמר, "תמיד יש לך תחושה שהעונה תימשך, וחשבנו שזה מה שיקרה אבל זה לא כל כך עבד לנו הפעם".

ברט פארב מילא טפסי פרישה ב-NFL, וזה אומר שאכן, באופן סופי ומוחלט הקוורטרבק בן ה-41 תולה את הקסדה. מאמן מינסוטה לזלי פרייז'ר אמר בתחילת החודש משפט שיכול להתפרש בהרבה דרכים: "אני לא רואה את עצמי מרים את הטלפון ושואל 'ברט, יש מצב שתחזור בעונה הבאה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully