וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב חוששים שאיתי שכטר גמר את העונה

החלוץ פרק את כתפו נגד עכו וינותח, צפוי להיעדר כשלושה חודשים, גוטמן על הבעלים: "הגיע הזמן שיפסיקו להתקוטט"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב הביסה הערב (שני) 1:4 את הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל ועלתה למקום הראשון על חשבונה של מכבי חיפה, בזכות הפרש שערים עדיף על פני הירוקים. למרות החגיגה הגדולה של האדומים, צמד נפלא של בן שהר ושערים של טוטו תמוז וגילי ורמוט, היה הערב גם אירוע מצער, כשאיתי שכטר פרק את הכתף כבר בדקה הראשונה.

לאחר שפרק את כתפו, פונה שכטר לבית החולים תל השומר, שם הוחזרה כתפו למקומה. לאחר בדיקה שעבר התבשר החלוץ כי ייאלץ לעבור ניתוח בכתפו. בהפועל מעריכים כי משך ההחלמה יהיה בין חודשיים לשלושה חודשים, וסבורים כי יש חשש כי לא ישוב לשחק העונה. כזכור, שכטר פרק את כתפו ב-7 בדצמבר, כשהפועל תל אביב שיחקה בליון במסגרת ליגת האלופות. החלוץ חזר למגרשים בתחילת ינואר, בניצחון של הפועל תל אביב על הפועל חיפה, והערב, כשחזר להרכב, הייתה זו הופעה קצרה מאוד.

בגלל הפציעה של שכטר, ויקטור מרעי לא ישוחרר לבני יהודה לאחר שסיכם את תנאיו במועדון. לגבי מרקו יובאנוביץ' שאמור להגיע להתרשמות בקבוצה, טרם נקבעה טיסתו לארץ והוא אמור לנחות ביום שלישי או רביעי ולהצטרף לאימונים.

אבוקסיס: "שכטר הוא שחקן ששווה אליפות"

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים שבחודש מאי תהיה אליפות ואף אחד לא יאמר שהפסדנו אותה בגלל שאי שם הבעלים לא הסתדרו ביניהם. אנחנו ממשיכים קדימה. בקבוצה יש שחקנים שאפשר לסמוך עליהם, היתה הרבה נחישות וכל הכבוד להם".

גוטמן התייחס גם לסכסוך של הבעלים: "הגיע הזמן מבחינתי כמאמן הקבוצה להגיד לבעלים מספיק עם ההתקוטטויות בתקשורת, זה לא מוסיף כבוד לאף אחד. הדברים הללו לא עוזרים לקבוצה ולא לאף אחד. הבעלים לא חייבים להיות חברים, אבל הם חייבים להבין שזה מפריע לקבוצה. אני מקווה שהקצר האחרון ביניהם היה האחרון בכלל. אנחנו צריכים לחשוב רק על חיזוק הקבוצה ולא להתעסק בדברים אחרים. אנחנו צריכים אותם ביחד, חזקים לפחות עד מאי ורק אז נראה מה יהיה הלאה".

על הפציעה של שכטר, אמר גוטמן: "הפציעה של שכטר זו בשורה קשה. שכטר הוא כוח משמעותי על המגרש ומחוצה לו. אנחנו כולנו מאחוריו, נתמוך בו ומאמינים שהוא יעבור את הניתוח כמו שצריך. הדרך שלנו היא עם איתי שכטר, גם אם הוא לא ישחק"..על האפשרות שימשיך לאמן בקבוצה גם בעונה הבאה אמר גוטמן: "קודם נדע מי יהיה הבעלים של הקבוצה ואחר כך יהיה זמן לבחור שחקנים, צוות מקצועי ומאמנים לשנה הבאה".

עוזרו יוסי אבוקסיס הוסיף: "אחרי הדקה ה-30 לא כל כך היינו במשחק, עכו סגרה אותנו טוב, אבל כדורגל זה משחק של טעויות וידענו לנצל את זה טוב. ברמה אנחנו קצת פחות טובים מבעבר, אבל אם אנחנו אומרים את זה אחרי משחק כזה זה אומר שיש לנו ציפיות מהקבוצה. אני מאחל לאיתי שכטר החלמה כי אנחנו צריכים אותו בריא. הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל עבורנו לאליפות". אבוקסיס התייחס גם לקריאות העידוד מהקהל: "זה מרגש מאוד שהקהל צועק לי באמצע המשחק אבל יותר חשבו שיצעקו בסוף העונה". אבוקסיס המשיך ואמר: "החודש הקרוב הוא החודש המשמעותי בשבילנו. אם נעבור את המשחקים החודש נוכל ללכת חזק מאוד עד הסוף".

אבוקסיס התייחס לחיזוק האפשרי שעוד יגיע לקבוצה: " יש עוד שחקן או שניים שאנחנו עוקבים אחריהם. אנחנו צריכים להתחזק בעמדת הבלם וייתכן שנביא עוד שחקן". על ההתקפה אמר עוזר המאמן: "יש לנו את מרעי שהוא שחקן התקפה מצויין. הוא רצה לעזוב, הבנו אותו והוא היה בדרך לבני יהודה אבל הפציעה של שכטר משנה לנו את התוכניות. לגבי מגן- אם בונדר נשאר אז אנחנו לא צריכים עוד אחד".

ורמוט התייחס לריב בין הבעלים של הקבוצה, ואמר: "כשאנחנו עולים על הדשא אנחנו מתנתקים. אנחנו לא מרגישים את זה ומתעדכנים דרך התקשורת. זה אף פעם לא יהווה תירוץ. עלינו חדים ומפוקסים". עם זאת אמר השחקן על פציעתו של חברו הטוב, איתי שכטר: "ירד לנו כל מצב הרוח כשראינו שאיתי נפצע כל כך מוקדם. יש לו חוסר מזל העונה ואני מקווה שהוא יצא מזה מהר, ושהפציעות לא יעכבו לו את הקריירה ואת אירופה".

כהן: "קשה לבוא בטענות לשחקנים"

אלי כהן לא התרגש יתר על המידה מהתבוסה הערב, ואמר: "עכו ברמה של 10 או 11 קבוצות בליגה, מלבד שלוש הקבוצות שלמעלה". המאמן אף התייחס לסיבות שגורמות לקבוצה הקטנה להציג יכולת טובה העונה: "הרעב, ההתלהבות והשחקנים שרוצים להשתפר באימונים, זה מה שעושה את ההבדל. יש חדר הלבשה שמח, וזו קבוצה שקשה לבוא בטענות לשחקנים, כי הם תמיד עובדים קשה". על הפרשה שלו עם ויצמן: "הסיפור הזה כבר מאחורי, מיצינו את זה, זו היתה תקרית מצערת וליבנו את זה בצורה טובה. אין טעם לדוש בזה יותר".

שמעון הרוש על השער שלו הערב: "נחמד לקבל מחיאות כפיים אחרי שער כזה אבל זה לא עזר לנו הערב. הפועל היתה הרבה יותר טובה מולנו ואני מקווה שנהיה טובים יותר במשחקים הבאים. עד הדקה ה-30 שיחקנו טוב, אחרי זה הפועל השתלטה על המשחק והשיגה שערים בקלות, ומולה נענשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully