וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א הביסה 1:4 את הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

17.1.2011 / 22:03

האדומים לא התרגשו מהסערה בהנהלה, טיילו במגרש ועלו לפסגה. שהר כבש צמד, תמוז ו-ורמוט השלימו. שכטר שוב נפצע

ספורט 5

ההנהלה מסוכסכת ויורדת לשפל חדש בכל שבוע? איתי שכטר שוב פורק את הכתף חסרת המזל שלו כבר אחרי דקה ומוחלף? כל זה ממש לא מעניין את הפועל תל אביב. האדומים דרסו הערב (שני) 1:4 את הפועל עכו במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל וחזרו לפסגת ליגת העל עם 41 נקודות, כמו מכבי חיפה, אך יש לה יחס שערים טוב בהרבה משל הירוקים. מנגד, הקבוצה של אלי כהן, המערננת הרשמית של ליגת העל העונה, נראתה חסרת אונים ועם סף שבירה נמוך במיוחד וירדה בעקבות ההפסד למקום השישי בליגה.

שי אבוטבול ושחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עוד טיול קל/ברני ארדוב

מישהו אמר שיש להפועל תל אביב בעיה בהגנה ושהיא תתקשה להסתדר ללא דגלאס דה סילבה? זה אולי נכון לליגת האלופות. בליגת העל מה שיש לה מספיק מעל ומעבר והשער שהיא ספגה הערב היה הראשון שהיא סופגת מזה 490 דקות בליגת העל. גם הוא היה נדיר במיוחד. האדומים שוב הצליחו לשים מאחוריהם את הסערה השבועית בהנהלת המועדון. האדומים אמנם פתחו את המשחק בצורה בינונית, אך הצליחו בעזרת היתרון האיכותי העצום שלהם על עכו להשיג שני שערים תוך תשע דקות.

הבשורה הכי גדולה שיוצאת מהערב היא בן שהר. החלוץ שהגיע בקיץ מאספניול ונראה רע בהתחלה, סוף סוף מתחיל לממש את הפוטנציאל האדיר שגלום בו. שהר המוכשר כבש חמישה שערים בארבעת המחזורים האחרונים, נראה מצוין ובעיקר אפשר לראות שהצבע והחיוך חזר לו לפנים. שהר הוכיח לגוטמן שהוא צריך להיות ב-11 של הפועל ובלי כל קשר לפציעה של איתי שכטר. גם גילי ורמוט נתן משחק מצוין עם שער ובישול והוכיח שוב שכשהוא בכושר הוא נמצא שתי דרגות מעל הליגה.

מנגד, עכו באמת נראתה אומללה היום. הכחולים דווקא פתחו לא רע את המשחק, אבל קרסו לחלוטין אחרי השער הראשון שספגו והיה באשמתו הבלעדית של דודו גורש, שבדרך כלל עושה עבודה טובה. למרות התבוסה הלא נעימה, אנשי עכו יודעים טוב מאוד שהדאבליסטית היא קבוצה הרבה יותר איכותית מהם ושכל נקודה שתוציא במשחקים מולה, מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב תחשב כבונוס מבחיתנם. לקבוצה הצפונית מחכה בשבוע הבא יריבה נוחה בדמותה של הפועל רמת גן החלשה ונראה שאין יריבה נוחה יותר ממנה על מנת להתאושש מהתבוסה הזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהלך המשחק

דקה 1: שכטר נפל על כתפו, סבל מכאבים ולא יכול היה להמשיך. החלוץ, שרק לאחרונה חזר מפציעה בכתף הזו, ירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי והוחלף.

דקה 3: ורמוט פרץ בשמאל ויישר לאמצע, תמוז בעט חזק אך נבלם על ידי הבלם שלו.

דקה 11: ראדי הכניס מסירת עומק לדיין, שבעט שטוח, אניימה קלט בקלות.

דקה 14: קרן של הפועל הגיעה לבן דיין, שנגח, אך ראדי הצליח להרחיק.

דקה 31: גול! אבוטבול הגביה כדור חופשי, גורש יצא טוב, אך הדף גרוע במיוחד. הכדור חזר לשהר, שבעט חזק פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 40: גול! ורמוט עבר את שני השומרים שלו, אך בעט גרוע וגורש הדף. ורמוט השתלט שוב על הכדור והגביה מצוין לשהר, שנגח פנימה את השני שלו. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 60: גול! זהבי פרץ מאגף שמאל, יישר למרכז שם חיכה תמוז שדחק מקרוב פנימה. תמוז היה בנבדל והשער היה צריך להיפסל. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 65: גול! ורמוט קיבל מסירה משהר, עבר שלושה שומרים והשלים מהלך אדיר עם בעיטה פנימה. 0:4 להפועל תל אביב.

דקה 79: גול! הרוש שיחרר בעיטה נפלאה ממרחק של יותר מ-30 מטר, אניימה קצת חלם והכדור נכנס פנימה. 1:4 להפועל תל אביב.

דקה 84: שבחון נגח כדור שהשאיר את שהר וזהבי חופשיים, אך האחרון בעט לא מספיק טוב וגורש הדף.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, סלים טועמה (אביחי ידין, 59), איתי שכטר (בן שהר, 6), טוטו תמוז (יוסי שבחון, 71).

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך (ניקולאס פלצ'וק, 69), גבע ברקאי, דימקאו פידליס, אלי ארליך (ליעד אלמליח, 76), שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, רועי לוי, מוחמד כליבאת, רועי דיין.

השחקן המצטיין: גילי ורמוט

האמת שמספיק היה לראות את הביצוע המבריק של גילי ורמוט בשער הרביעי של הפועל תל אביב, כדי לתת לו את התואר. ורמוט עבר שלושה שחקנים בסבסוב אחד, ובעט בומבה פנימה. אבל הקשר המצוין של האלופה נצץ לאורך כל הערב ולא רק בדקה ה-65. ורמוט ניווט את התקפת האדומים, בישל את השער השלישי והיה ברמה אחת מעל שאר השחקנים במגרש. שוב הוכח שכשנותנים לו מטר חופשי, כפי שעכו נתנה לו, אז הרווח הוא של חובבי הכדורגל היפה וההפסד כולו של היריבה. המוזה נחה הערב על ורמוט, וכמו תמיד אצל שחקנים גדולים, גם הוא ידע לעשות את אלה שסביבו טובים יותר.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הקהל האדום למד מה הכי חשוב כרגע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully