וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לטביב: "לא ניתן לגשר על הפערים בינינו"

מוני הראל שלח מכתב פומבי לשותפו בהפועל ת"א: "המצב בלתי נסבל, לא משלים עם הפגיעה בקבוצה". לפחות המשכורות שולמו

כל שחקני הפועל תל אביב, כולל מהראן לאלה ושי אבוטבול, קיבלו היום (שני) את משכורות חודש דצמבר בהסכמתו וחתימתו של אלי טביב ובמועדון מקווים לשקט יחסי בעקבות חילופי הדברים הקשים בין הבעלים מוני הראל וטביב בימים האחרונים.

כזכור, המהומה האחרונה החלה בעקבות סירובו של טביב לשלם את משכורותיהם של לאלה ואבוטבול אחרי שהשניים קיבלו מוקדם יותר הלוואה מהקבוצה. הראל ביקש לפרוס את החזרת ההלוואה לאורך תקופה, טביב סירב וכחלק מהמאבק הראל החליט אתמול בבוקר שאם השניים הללו לא מקבלים שכר, אף אחד אחר בקבוצה לא יקבל. חלק מהשחקנים כעסו בעקבות ההחלטה והפעילו לחץ ולבסוף הובטח להם שהמשכורות כן ישולמו.

בנוסף, יו"ר בקרת התקציבים, עופר אורליצקי, הצהיר אתמול שאם שחקני הפועל תל אביב לא יקבלו משכורות, הוא לא יאפשר לקבוצה להפקיד חוזים חדשים, כלומר היא לא תוכל להתחזק במהלך חודש ינואר.

היום כאמור קיבלו כל השחקנים את שכרם והצוות המקצועי מקווה שהם יגיעו בראש שקט למשחק הצמרת נגד עכו בבלומפילד (שני, 20:45, ערוץ ו-511 HD) ויוכלו להתרכז אך ורק במשחק.

"לא ניתן לגשר על הפערים בינינו"

היום חלה התפתחות נוספת במלחמה התקשורתית בין הבעלים של הקבוצה. מוני הראל כתב מכתב לאלי טביב, ופרסם אותו בתקשורת. "אני לא יכול לסבול את המצב הנוכחי", כתב הראל, "אם בעבר חשבתי שניתן לגשר על הפערים בינינו, היום אני סבור כי זה אינו אפשרי.

"הפועל תל אביב נקלעה למצב בלתי אפשרי. מצב זה מונע אפשרות לרכוש שחקנים ולהסכים על תשלומים ועל נושאים רבים אחרים. כמי שטובתה של הפועל עומדת תמיד לנגד עיניו, אני לא מסוגל להשלים עם הפגיעה בקבוצה. אנחנו ההנהלה אחראים למצב הזה, ובידינו הדרך לשנות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully