וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לשחקנים: "במחצית השניה איבדנו כיוון"

17.1.2011 / 12:43

מכבי חיפה חזרה לאימונים אחרי הפועל ב"ש. שחקנים: ”עם חמד ודבאלשיווילי הקבוצה לא זקוקה לחלוץ”. מסתמן: יא יא יישאר

במכבי חיפה החלו הבוקר (שני) בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה. אלישע לוי לא הרבה לשוחח עם שחקניו באימון היום, בעקבות התיקו הביתי מול הפועל באר שבע. "אנחנו לא נדבר היום הרבה, אגיד רק משפט או שניים. קיימת אכזבה גדולה, גם אצלי וגם אצלכם, שלא לקחנו שלוש נקודות. במחצית הראשונה שיחקנו מסודר, אבל בשניה איבדנו כיוון והגיע מומנטום לא טוב. אחרי גול השוויון בשני, לא ייצרנו הרבה מצבים בשביל לנצח את המשחק".

בתוך כך עדיין לא ברור האם אחד מהזרים, אנדריי פיליאבסקי או סיידו יאיא, יירשמו בקבוצה לקראת המשחק. במועדון מחכים להגעתם של הבלם הבולגרי דניאל זלטקוב והבלם-קשר הסרבי אדין צוצ'ליץ', ואם אף אחד מהם לא ירשים, פיליאבסקי יירשם כשחקן מכבי חיפה. הרזומה של צוצ'ליץ' שמגיע מפניוניוס נראה מרשים יותר, אך לאור היכולת שמגלה פיליאבסקי ספק אם יוחתם בקבוצה. לגבי יאיא, בקבוצה מעריכים שיישאר בקבוצה משום שהוא מרשים מאוד את הצוות המקצועי.


זלטקוב (21, 1.89) מכונה "כריסטיאנו רונאלדו הבולגרי", וזאת בשל הדמיון לקשר ריאל מדריד. בפורומים שונים זכה השחקן להשוואות בלתי פוסקות בנוגע לשחקנה של נבחרת פורטוגל, כשתמונות פרופיל של השניים הוצגו זו לצד זו. הוא הגיע לקבוצתו הנוכחית, מיניור פרניק, מקבוצת פירין, שתיהן קבוצות מתחתית הליגה הבולגרית, שנאבקות העונה נגד הירידה.

הבלם הסרבי אדין צוצ'ליץ' (23) משחק בקבוצת פניוניוס היוונית ובעבר שימש כקפטן הצעיר ביותר של סרייבו בכל הזמנים, כשכיהן ככזה שלוש עונות רצופות. הוא שיחק בכל נבחרות בוסניה הצעירות ויש לו הופעה אחת בנבחרת הבוגרת. בינואר 2010 חתם בפניוניוס לשלוש וחצי שנים ובה תפקד בעיקר כקשר אחורי, אך גם כבלם.

בקבוצה לא פוסלים את האפשרות לצרף את המגן רחמים צ'קול מאשדוד, המיוצג על ידי דודו דהאן, משום שלקבוצה אין מגן שמאלי מחליף כרגע. במועדון ישנה שביעות רצון מטאלב טואטחה והחיפושים אחר מגן ישראלי לא נובעים מהרצון להחליפו.

בתוך כך, שחקנים במכבי חיפה יוצאים להגנת החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שנמצא בכושר טוב לאחרונה, ושיבחו את שיתוף הפעולה שלו עם החלוץ תומר חמד. "אם הם משחקים יחד בהרכב, הקבוצה לא זקוקה לחלוץ", אמר אחד מהם. הגיאורגי הבקיע חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים ובמאזנו כבר תשעה שערים בליגה ו-11 בכל המסגרות, לאחר כמחצית ממשחקי הליגה. בעונה שעברה הוא כבש 16 שערי ליגה, לא כולל שניים בגביע המדינה ואחד בגביע הטוטו. "הרבה יותר קל לו לשחק עם עוד שחקן לצדו", קבע שחקן אחר, שהתבסס בודאי על העובדה הבאות: חמד פתח בכל ארבעת המשחקים האחרונים בהם דבאלישווילי שמר על מאזן מרשים, וכבש בעצמו צמד. בימים הקרובים ייפגש חמד עם הנהלת הקבוצה בנוגע להארכת החוזה.

החלוץ מוחמד גדיר צפוי לשוב בשבוע הבא לאימונים חלקיים. ליאור רפאלוב עורך אימוני ריצה והוא צפוי להגביר את הקצב בשבוע הבא, מה שאומר שהוא צפוי להיכלל בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הבא. ג'ון קולמה לא התאמן מאחר והוא סובל ממתיחה חוזרת בשריר הירך האחורי. היום הוא ייבדק על ידי הצוות הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully