וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "אנחנו צריכים חיזוק מאסיבי להתקפה"

הדס גרינברג

17.1.2011 / 11:46

מאמן נתניה מאוכזב מההחמצות באשדוד ("היינו חסרי ריכוז") ומקווה שהגעתם של שני שחקנים חדשים תפתור את הבעיה

אחרי שכבר היה נראה כי היא חזרה למסלול, מכבי נתניה נחלה אתמול (שני) הפסד 1-0 למ.ס אשדוד. נתניה אומנם הציגה יכולת טובה במחצית הראשונה ואף הגיעה להזדמנויות, אך הרבתה להחמיץ ולא בפעם הראשונה העונה.

"הייתה שליטה מוחלטת שלנו במחצית הראשונה" אמר מאמן הקבוצה, ראובן עטר, "הגענו להמון מצבים וכל המשחק סבב את הרחבה שלהם. אבל היו המון החמצות שלנו וחוסר ריכוז וככה זה - כשלא כובשים בכל כך הרבה הזדמנויות - מקבלים גול. הם מהתקפה אחת עשו את הגול וגרמו לנו לרדוף אחריהם".

עטר יודע שהקבוצה שלו חייבת לשפר את אחוז ניצול המצבים ואת כמות השערים שלה, ומעוניין למצוא חיזוק לחלק הקדמי. "אנחנו צריכים חיזוק מאסיבי, לפחות שני שחקנים לחלק הקדמי", אמר המאמן, "קרה ששיחקנו טוב ונקלענו לפיגור, אבל לא היה מי להעלות מהספסל. כולם מתחזקים וגם אנחנו צריכים. אני מקווה שגם נצליח".

אחד משחקני הקבוצה התייחס הבוקר להפסד ואמר: "השתפרנו לאחרונה. אנחנו מגיעים להרבה יותר מצבים אבל יש לנו החמצות שאי אפשר לתאר. ראובן צודק, ללא ספק יש בעיית ריכוז חמורה מול השער". נכון לעכשיו שני חלוצים יבחנו בקבוצה: גאורגי קקלוב הבולגרי וג'סטין מיראם האמריקאי. החלוץ אחמד סבע, שנפצע במחצית הראשונה ופונה לבית החולים קפלן ברחובות, נתפר בשפה ויקבל מנוחה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully