וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "יכול להיות שסבלנו מנפילת מתח"

17.1.2011 / 11:40

טל בורשטיין מסביר את היכולת המקרטעת של מכבי ת"א בחולון, ויודע: "אסור שזה יקרה יותר". סופו: "הוכחנו שיש לנו הרבה אופי"

מכבי תל אביב אומנם ניצחה אמש (ראשון) את הפועל חולון (74:88), אולם החזרה הגנרלית לקראת המשחק החשוב מול ברצלונה ביום חמישי הייתה קשה מהצפוי. הצהובים לא הציגו יכולת מרשימה במהלך המחצית הראשונה, ירדו בסיומה כשהם בפיגור (45:41), ובחדר ההלבשה מיהר המאמן דייויד בלאט לגעור בשחקניו על ההגנה הנרפית.

למרות הניצחון, במכבי ודאי לא מרוצים מהיכולת, שחשפה לא מעט סימנים מדאיגים. צ'אק אידסון סיים ללא נקודות, סופוקליס שחורציאניטיס התקשה מול הקו הקדמי של חולון, מילאן מצ'באן עדיין מתקשה להשתלב, ומול קבוצה מול ברצלונה לא תספיק מחצית אחת ראויה של כדורסל.

"זה לא היה משחק קל מול חולון", אומר סופוקליס שחורציאניטיס לוואלה! ספורט, "בתקופה האחרונה היו לנו בקבוצה הרבה שחקנים שהיו פצועים או חולים והתחלנו את המשחק כשאנחנו לא ממש מרוכזים, אבל חזרנו במחצית השנייה ועשינו את העבודה שלנו. זה רק מראה ומוכיח שלקבוצה יש הרבה אופי".

הסנטר היווני מדגיש כי הצלחת הקבוצה חשובה לו יותר מההישגים האישיים. "מבחינתי פחות חשוב לי אם מבחינה אישית אצליח פחות במהלך המשחקים שלנו, מה שחשוב זו הקבוצה - הרי אנחנו קבוצה", אמר היווני, " אני מאוד שמח שניצחנו את חולון בסופו של דבר, ומעכשיו אנחנו מתחילים להתרכז ולהתכונן במלוא הרצינות לקראת ברצלונה".

גם טל בורשטיין התייחס ליכולת הרופפת שהציגה הקבוצה אמש." לא היינו מספיק מרוכזים ולא היינו מספיק אגרסיביים", אמר בורשטיין, "הענקנו להם יותר מדי סלים קלים והזדמנות שנייה בריבאונד. אבל במחצית השנייה פשוט שמרנו מצוין. החזקנו אותם על 30 נקודות וזה היה ההבדל בין שתי המחציות".

האם השבועות האחרונים פגעו בחדות המנטלית של הקבוצה? "יכול להיות שהייתה לנו איזו ירידת מתח, בשל העובדה שלא שיחקנו שני משחקים בשבוע או בגלל שלא היו לנו משחקים כל כך צמודים ויכול להיות שזה חלק מהדברים, אבל כמובן שאסור לנו שזה יקרה עכשיו, בשלב הזה", מזהיר בורשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully