וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריילון אדוארדס: "המטרה הבאה - ביג בן"

17.1.2011 / 10:37

התופס של הג'טס מוכן לרות'לסברגר. ריאן: "אחרים לא האמינו, אנחנו כן". אורלכר: "גרין ביי לא אוהבת אותנו ואנחנו לא אותם"

בעיני לא מעט פרשנים ואוהדי פוטבול בארצות הברית, השאלה לא הייתה אם, אלא כמה. אחרי ה-3:45 ב-6 בדצמבר, ניצחון של ניו אינגלנד פטריוטס על ניו יורק ג'טס והעפלה לגמר ה-AFC היו מתבקשים. אלא שלג'טס יש מאמן, קוורטרבק וקבוצה עם ביצים, ואחרי ה-21:28 על הפטריוטס בפוקסבורו, הם יכולים כבר להתכונן למשחק הבא, בפיטסבורג.

"אולי אף אחד אחר לא האמין שנעשה את זה, אבל אני יודע שאנחנו האמנו", אמר המאמן רקס ריאן, "אנחנו ממשיכים הלאה, אלה אותם הג'טס וזה אותו מעמד, גמר ה-AFC. ההבדל היחיד הוא שהפעם אנחנו מתכוונים גם לנצח". מגן הפינה דארל ריוויס הוסיף: "אנחנו לא מתמקדים במה שאנשים אומרים עלינו. כל מה שאנחנו באים לעשות הוא לנצח".

מארק סאנצ'ז בלט שוב עם שלושה טאצ'דאונים וניהול משחק פנטסטי. "הוא רק הולך ומשתפר", אמר ריאן. בריילון אדוארדס עבר את פייטון מאנינג וטום בריידי ויודע על מי צריך להיות הפוקוס בפיטסבורג: "יש לנו מטרה נוספת בדרך והיא ביג בן (רות'לסברגר - ד.ר.)".

בצד השני, אכזבה, כמובן. אחרי מאזן של 2:14, הפטריוטס לא ציפו לסיים את דרכם כל כך מהר. "היו יותר מדי דברים שלא עשינו טוב היום", הודה המאמן ביל בליצ'יק. טום בריידי, שהיה חלש מאוד ברוב שלבי המשחק, סיכם: "הציפיות שלנו היו גבוהות מהמשחק ומהעונה. בפלייאוף מנצח מי שמבצע נכון את המהלכים, ואנחנו עשינו יותר מדי טעויות".

"קאטלר פגע בנו דרך הרגליים"

שיקגו לא התקשתה לנצח את סיאטל 24:35, במשחק שבו התוצאה הסופית קצת משקרת, משום שהברס טיילו לכל אורך ההתמודדות. הרפיון בסיום, שאפשר לסיהוקס לצאת בכבוד מסולג'רספילד, לא ממש שינה לליינבקר בריאן אורלכר - הוא כבר מחכה לגרין ביי.

"זה משחק שהוא ביג דיל", אמר מנהיג ההגנה של הדובים, "יש היסטוריה ארוכה בין הצדדים. אנחנו לא אוהבים את הפאקרס והם לא ממש אוהבים אותנו". המאמן לאבי סמית' הוסיף: "אני לא רואה דרך טובה יותר מאשר להיאבק בגמר ה-NFC נגד הפאקרס, הפעם במגרש שלנו". כזכור, במשחק האחרון של העונה הרגילה גרין ביי אירחה את שיקגו, ניצחה ועלתה לפלייאוף.

הקוורטרבק ג'יי קאטלר מסר לשני טאצ'דאונים והגיח לעוד שניים. "הוא מאוד אתלטי", אמר הליינבקר של סיאטל וויל הרינג, "ככה שהיינו צריכים לדעת מה הוא יכול לעשות. הוא באמת פגע בנו דרך הרגליים". מאמן הסיהוקס פיט קרול סיכם: "הייתי מאוד רוצה שננצח כדי להוכיח לאלה שחשבו שזה לא יקרה. לצערי לא ניצחנו, אבל אני גאה בשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully