וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

מערכת וואלה! ספורט

16.1.2011 / 21:59

מכבי נתניה הרבתה להחמיץ ונענשה כששער של נבו מזרחי (44) קבע 0:1 לאשדוד. סבע נפצע בראשו ופונה לבי”ח, צפו בתקציר

ספורט 5

ערב המפגש ביניהן, מ.ס אשדוד ומכבי נתניה היו צמודות במקומות 9-10 ובעיקר חיפשו כיוון ומומנטום. שער אחד של נבו מזרחי בדקה ה-44 סידר למארחים ניצחון 0:1, אבל המשחק בעיר הנמל בהחלט המחיש את הבעיות של שתי הקבוצות. נתניה הייתה טובה יותר לאורך כל דקות המשחק, אך גילתה נאיביות וחסרה חדות מול השער. אשדוד הציגה משחק נרפה וחסר יצירתיות, אך למזלה, היה לה את יוסי שקל ביום מצוין וכאמור, את מזרחי במקום הנכון.

נתניה שלטה ברוב דקות המשחק. חן עזרא וקובי דג'אני השתלטו על מרכז המגרש והזינו בכדורים את ניר נחום ופיראס מוגרבי, אלא שהבעיה של נתניה לאורך כל העונה היא בחלק הקדמי. רק שלושה שערים כבשה בתשעת המשחקים האחרונים וגם הערב, פעם אחרי פעם החמיצו שחקניה מול שערו של שקל. אם לא די בכך, בדקה ה-32 פונה אחמד סבע לבית החולים לאחר שנפגע בהתנגשות ראשים עם רחמים צ'קול.

נבו מזרחי שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
אשדוד מצאה כיוון? נבו מזרחי/קובי אליהו

אשדוד הענישה את נתניה על ההחמצות בדקה ה-44. עידן שריקי העביר כדור רוחב משמאל, קרלוס אריאס הדף לא טוב את הבעיטה של נבו מזרחי והחלוץ הצעיר ירה את הכדור החוזר לרשת. 0:1 לא מוצדק למארחים.

המחצית השנייה הייתה דומה. נתניה החזיקה בכדור, לעתים יותר מדי (עזרא), הניעה מצד לצד, אבל הייתה מאוד לא מדויקת מול השער. ללא הנוכחות של סבע, לאשדוד היה הרבה יותר קל לצופף את הרחבה ולהרחיק את הסכנה. ההזדמנות הגדולה ביותר של האורחים הגיעה בדקה ה-68. שקל עצר את עזרא באחד על אחד והצליח להדוף גם את בעיטת ההמשך של עומר פרץ. החמצה מזעזעת שסימלה את המשחק של נתניה.

הניצחון העלה את אשדוד למקום השמיני, אבל צריך להדליק נורה אדומה לג'ון גרגורי: הקבוצה שלו נראית כבויה. דימיטאר מקרייב עלה ל-20 דקות ושיחק בחוסר חשק מופגן, וגם משה אוחיון ושריקי נראים רחוקים משיאם ונטולי מוטיבציה. כרגע, אשדוד לא נראית ראויה לפלייאוף העליון. מנגד, נתניה היא פשוט קבוצה נאיבית ובלי חיזוק בהתקפה, היא עוד עלולה למצוא במאבקים לא לה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מחצית ראשונה

דקה 6: עזרא הגביה קרן מימין, סבע נגח מקרוב וסחט הצלה גדולה משקל.

דקה 9: נחום השתחרר לבעיטה מ-17 מטרים וירה בשמאל כדור שפגע באמברוז (ספק ביד) וחלף בסמוך לקורה.

דקה 23: מוגרבי בעט כדור חזק מזווית קשה, שקל היה במקום והדף.

דקה 25: נחום הכניס כדור עומק מצוין למוגרבי שמול שקל בעט בסיבוב כדור שטוח שהלך החוצה.

דקה 29: צ'קול וסבע התנגשו בעוצמה אחד בשני. אחרי מספר דקות של טיפול, שב מגן אשדוד לשחק בעוד החלוץ של נתניה לא הצליח להתאושש ופונה לבית החולים.

דקה 31: עזרא הסיט לדג'אני שהפציץ מחוץ לרחבה כדור שחלף סנטימטרים מעל השער.

דקה 38: הזדמנות ראשונה לאשדוד. נחום טעה בהרחקה, ביטון מצא את מזרחי בצד השמאלי של הרחבה, אך הבעיטה שלו פגעה בקרופניק ויצאה לקרן.

דקה 40: נחום מצא את מוגרבי שהעביר רוחב מימין, אמברוז שעמד בתוך תיבת החמש ניסה להרחיק וכמעט כבש לשערו הוא.

דקה 44: גול! נתניה משלמת את מחיר ההחמצות. שריקי פרץ משמאל והעביר רוחב. מזרחי בעט פעם אחת, אריאס הדף לא טוב ומזרחי כבש את הכדור החוזר. 0:1 לאשדוד

דקה 45: כדור ארוך נשלח לעברו של מוגרבי שירה מהאוויר מזווית קשה, ליד הקורה של שקל.

מחצית שנייה

דקה 50: דג'אני סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, מעל השער.

דקה 52: עזרא ביצע סלאלום, עבר שני שחקנים, אבל רע מאוד מ-16 מטרים ולא מצא את המסגרת.

דקה 63: עזרא הכניס כדור עומק לאבו רוקון, שבסיבוב בעט כדור שטוח וחלש לידיים של שקל.

דקה 65: קינגווה הפציץ כדור אדיר מ-30 מטרים שחלף רק מעט מעל משקוף השער של אריאס.

דקה 68: החמצה כפולה של נתניה. נחום השאיר בכדור ענק את עזרא לבד מול שקל, שוער אשדוד הדף את הבעיטה הראשונה, קם בזמן והספיק לחזור לשער ולהדוף גם את בעיטת ההמשך של פרץ המחליף.

דקה 81: אוחיון הגביה לרחבה, צ'קול הגיע משמאל וירה טיל מהאוויר, הכדור טס ליד הקורה.

דקה 90: נתניה הפקירה את ההגנה, אוחיון שלח את מקרייב לעימות ישיר מול אריאס, אבל הבולגרי התמהמה וקרופניק הרחיק את הסכנה.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עמנואל סארקי (אמיר לביא, 71), נבו מזרחי (דימיטאר מקרייב, 71), עידן שריקי (בן בוטבול, 78).

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי (עומר פרץ, 60), חן עזרא, פיראס מוגרבי (מאור אסור, 77), אחמד סבע (נפצע - חסיב אבו רוקון, 32).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully