וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלמים יגיעו להתרשמות במכבי חיפה

16.1.2011 / 21:01

זלטקוב הבולגרי וצוצליץ' הבוסני יגיעו בקרוב להתרשמות במועדון. חיפה לחמד: מעוניינים להיכנס למו"מ. צ'קול עשוי להגיע

מכבי חיפה ממשיכה בחיפושיה אחר בלמים, והערב (ראשון) נודע כי שני בלמים ינחתו בימים הקרובים בישראל כדי להגיע להתרשמות במועדון הירוק. מדובר בדניאל זלטקוב הבולגרי, המכונה גם כריסטיאנו רונאלדו, ואדין צוצליץ' הבוסני המשחק ביוון. יצוין כי צוצליץ' הוא קשר אחורי שיכול לשחק גם כבלם.

יצוין כי במהלך הימים הקרובים יודיע המאמן אלישע לוי האם הוא משאיר בקבוצה את הקשר הגנאי סיידו יאיא והבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי. המאמן ביקש מאלון חרזי למצוא בלם, ואם זה לא יקרה עד סוף השבוע, פיליאבסקי אמור להצטרף לקבוצה. לוי קיבל הצעה להחתים את הבלם הברזילאי לואיזאו, אבל עדיין לא צפה בקלטת שלו ובוחן אופציות נוספות, זלטקוב וצוצליץ' הם חלק מהן.

לגבי יאיא, לקשר סיכויים גדולים להמשיך בקבוצה. בסוף השבוע עלתה אפשרות לצרף את מגן אשדוד, רחמים צ'קול. אם חיפה תחתים מגן שמאלי במקום פיטר מסיללה שיחזור רק בחודש מרץ למגרשים, הוא יהיה ישראלי ולא זר. כך או כך, בקבוצה ישנה שביעות רצון גדולה מהמגן טאלב טואטחה שכבר חתם בתחילת העונה על חוזה לחמש שנים.

עוד קודם לכן היום, נשיא המועדון יעקב שחר הודיע לחלוץ תומר חמד כי בקרוב יוצע לו חוזה ארוך טווח ופגישה בין הצדדים תיערך בקרוב. חמד סיפר לשחקנים בקבוצה כי קיבל את ההודעה לאחר השיחה שנערכה עם הנשיא באימון ביום חמישי. בהמשך תיפגש ההנהלה עם אייל משומר, ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי. כפי שפורסם בחמישי, השוער תום אלמדון השלים את מעברו לאחי נצרת והחל להתאמן בקבוצה, ועדיין לא ברור האם חיפה תאריך את חוזהו המסתיים בתום העונה. ההערכה היא שגם משומר, קולמה ובוקולי יחתמו בסופו של דבר בקבוצה.

שחקנים בחיפה לא אהבו את ההתגרות בערן לוי

בחיפה הביעו אכזבה גדולה מאיבוד שתי הנקודות אתמול. שחקנים בקבוצה התבטאו לאחר המשחק כי הקהל לא היה צריך להתגרות בערן לוי. ביקורת מסוימת הופנתה לאופן בו ארגן ניר דוידוביץ' לפני הבעיטה, אך בקבוצה לא האשימו את השוער באיבוד הנקודות. ג'ון קולמה שסובל ממתיחה ייבדק מחר. הפועל פתח תקוה גיששה אתמול לגבי אדריאן סילבה, אבל לפי התקשורת בפורטוגל השחקן קרוב לחתימה באקדמיקה המקומית.

יניב קטן אמר הבוקר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "איבדנו שתי נקודות חשובות במשחק בו היינו עדיפים, אבל לא ניצחנו בשל חוסר ריכוז. אמרתי אחרי הניצחון על מכבי תל אביב שלא צריך לצאת מפרופורציות, וכך גם אחרי התיקו אתמול. יש לנו קבוצה עם לא מעט שחקנים צעירים. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהשתפר בכדי להשיג את היעדים שלנו".

עדכון ראשון 10:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully