וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לאף אחד לא אכפת"

16.1.2011 / 10:23

בבית”ר ירושלים מודאגים, אבל לא משוכנעים שהשחקנים מבינים את המצב: ”כולם אדישים כאילו המצב יסתדר מעצמו"

בבית"ר ירושלים שררה אווירת נכאים בסיום משחק ההפסד אמש (שבת) למכבי פתח תקוה. הן בקרב הדרג הניהולי והן בקרב הצוות המקצועי והשחקנים הייתה תחושה קשה מאוד של חוסר אונים וכדור שלג שלא מצליחים לעצור. היו"ר איציק קורנפיין לא שוחח עם אורי מלמיליאן בסיום המשחק, ולמרות שרק ביום שישי גיבה אותו, אם המאמן יחליט לעזוב, לא מן הנמנע שהיו"ר לא יתנגד .

בסביבתו של מלמיליאן לא היו בטוחים בנוגע למהלכים שיעשה היום, אך בטוחים בדבר אחד: "הוא קיבל בום אתמול. הוא ציפה לקבוצה אחרת ולהשקעה אחרת מהשחקנים וגם הרגיש חוסר אונים מסוים. הוא לא יתפטר ככה, אך לא מן הנמנע שהוא יפנה לקורנפיין ויגיד לו שאם הוא חושב שהוא הבעיה, הוא מוכן ללכת ללא שום פיצוי. הכבוד שלו חשוב לו יותר מהכל".

מעבר לכך, בקבוצה קיימת ביקורת גדולה על חלק מהשחקנים, שלטענת חבריהם לא מבינים את המצב החמור. "לאף אחד לא אכפת. כולם אדישים כאילו המצב יסתדר מעצמו", אמר שחקן בקבוצה, "מה זה משנה מלמיליאן או קאפלו. המשחק אתמול היה זה מסוג המשחקים שאתה לא יכול לקבל גולים כאלה אם אתה נלחם בתחתית, במיוחד בבית. כבר ארבעה-חמישה משחקים אנחנו לא מגיעים למצבים, איך לא נהיה בסכנת ירידה? כדי לצבור נקודות צריך להבקיע גולים בכל משחק ואיך נבקיע בלי להגיע למצבים?".

למרות שמרבית החיצים שוב הופנו למלמיליאן, נראה שגם במועדון מבינים שישנה בעיה מנטאלית חמורה בגזרת השחקנים. גורם במועדון הוסיף על התנהלות העניינים, ואמר: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו. סגל כזה לא צריך מאמן כדי לא להפסיד במצב כזה למכבי פתח תקוה בבית. זה לא מהיום ששחקנים לא לוקחים את עצמם בידיים ולא נותנים הכל. רואים את זה גם באימונים. אם סוגרים היום את החדר כושר, חוץ משניים שלושה שחקנים אף אחד לא שם לב לזה וזה אומר הכל".

במועדון המשיכו את הביקורת על השחקנים וגורם בקבוצה הוסיף: "פעם היו כאן שחקנים שהיו נותנים כאפות בחדר הלבשה במצב כזה, היום לאף אחד זה לא מזיז. במקום שבמצב כזה מישהו יכנס אסיפת שחקנים, כולם רצים ללכלך ולבכות. סמואל יבואה עובר תקופה קשה, מישהו מהשחקנים ניסה לדבר איתו או לעזור לו? רק מלכלכים עליו. כנראה שטעינו כשנתנו לשחקנים את הקרדיט. אם זה היה מתאפשר כלכלית, 5-4 צעירים היו הולכים הביתה".

מאמצים להנחתת טרטיאק

כריסטיאן גונזאלס אמור להמריא במהלך השבוע לאורוגוואי, אך במידה שבית"ר תיתקע ללא בלם, הוא יסכים להישאר תקופה קצרה נוספת. גונזלס סיפר: "אני לא רוצה להשאיר את בית"ר ללא בלם. לא אשאר עד סוף העונה, אך ייתכן שאעזוב רק בעוד שבוע-שבועיים כדי לא לתקוע את הקבוצה. שיחקנו רע ושתי טעויות מקרנות הביאו לגולים וגמרו את המשחק. אני לא חושב שהקבוצה יכולה לרדת ליגה. יש הרבה מה לעבוד אבל אני לא חושב שהיא תרד ליגה. האווירה בטדי לא פשוטה, במיוחד כשיש המון שחקנים צעירים שזה משפיע עליהם".

להפסד אתמול היו בכל זאת כמה נקודות חיוביות בודדות, אחת מהן הגיעה מכיוונו של הקשר שי חדד, שקיבל מחמאות על הנחישות והיוזמה שלקח. איציק קורנפיין ינסה לסגור היום סופית את העברתו של ניסו קפילוטו ממכבי תל אביב. בבית"ר מנסים להאיץ את מתן הויזות לסרגיי טרטיאק ולבלם הביילרוסי קאושבסקי כדי שיגיעו לארץ, הראשון בכדי לחתום והשני בכדי להיבחן.

דריו פרננדז המריא הבוקר לקפריסין, שם יחתום על חוזה לשנתיים וחצי באלקי לרנקה של יצחק שום. פרננדז אמר: "אני עוזב בעצב רב מועדון שאהבתי כשהוא לא במצב טוב. רציתי מאוד להישאר ולעזור, אך דברים לא הסתדרו".

כתבת וואלה! איילה חננאל מוסיפה כי שופט בית משפט השלום בירושלים הרחיק היום (ראשון) מהמגרשים למשך עונה שלמה שני אוהדי בית"ר ירושלים, לבקשת שוטרי מרחב מוריה בעיר. אחד האוהדים השליך אתמול חפצים לדשא וירק לעבר שופט במהלך משחק, בעוד שהאחר קרא קריאות גזעניות לעבר אוהדי הקבוצה האורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully