וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ארמיניה בילפלד בדרך למכבי פ"ת

16.1.2011 / 9:30

בקבוצה אישרו: מנואל בולסטלר שגדל בשטוטגרט, מגיע להתרשמות. במועדון החמיאו למאמן על ההכנה הטקטית בטדי

במכבי פתח תקוה לא נחים על זרי הדפנה. הקשר עמנואל בולסטלר (27), קשר ארמיניה בילפלד הגרמנית שגדל בשטוטגרט, נחת היום (ראשון) להתרשמות בקבוצה לאחר שסיכם את תנאיו הכספיים. המאמן פרדי דוד מעוניין לצרף באופן מיידי קשר שיוכל לעזור לקבוצה במאבקי הצמרת שלה והשחקן יצטרף לאימוני הקבוצה החל ממחר. בקבוצה אישרו כי הוא מועמד לחזק את הקבוצה

בולסטלר בן ה-27 גדל בשטוטגרט ושיחק בקאמבור ההולנדית במשך שלוש שנים. בהמשך עבר בדרמשטאדט, וופרטאל, אהלן וארפורט, והשנה עבר לארמיניה בילפלד. למרות הגעתו הצפויה של באסלר, בפתח תקוה עדיין מכחישים כוונה לשחרר את הקשר נבויסה מרינקוביץ', שנכנס אתמול שוב כמחליף. בסגל של פרדי דוד נכללים כרגע ארבעה זרים - ג'ו ביזארה, סבסטיאן סנסוני, השוער איבן מאנצה ומרינקוביץ'.

במועדון החמיאו אמש למאמן, ששבר את רצף שני ההפסדים והכין את הקבוצה בצורה טובה מאוד לקראת המשחק בטדי. עומר גולן שלא תורגל בהרכב בסוף השבוע קיבל הודעה רק לפני המשחק כי יעלה ב-11, והחזיר למאמן בשער לאחר ארבעה משחקים בהם לא כבש. "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל השגנו ניצחון חוץ חשוב", אמר המאמן לאחר המשחק. "אני שמח שחזרנו למסלול הניצחונות אחרי שבועיים". על העובדה שלא תרגל את עומר גולן בהרכב אמר: "עד המשחק, אף אחד לא ידע אם הוא יעלה בהרכב או לא. אני שמח בשביל עומר". השוער רובי לבקוביץ' סחט מחמאות מהצוות המקצועי על היכולת שהפגין במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully