וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד גבאי: "גול ראשון שלי בליגת העל, חלום שהתגשם"

הדס גרינברג

16.1.2011 / 9:21

המגן לא שאנן אחרי הניצחון על הפועל פ"ת: "אני כבר חושב על גמר גביע הטוטו ברביעי". בלדובלייב הרשים את בן שמעון

בעירוני קריית שמונה ממשיכים להטביע את חותמם בצמרת הטבלה לאחר הניצחון אמש (שבת) על הפועל פתח תקוה בתוצאה 1:3. בקבוצה מרוצים מאוד מהעובדה כי השחקנים לא נלחצו מהיתרון של פתח תקוה, והפכו אותו לניצחון. החלוץ תומר סוויסה, שחזר מפציעה ארוכה לפני מספר שבועות, ממשיך להוכיח את עצמו ולהחזיר על הקרדיט שהוא מקבל מרן בן שמעון, כשאתמול כבש את שערו השני בשבועיים האחרונים. במועדון החמיאו מאוד לחלוץ, כמו גם לווילאם נג'ובו והמגן אלעד גבאי.

גבאי, שכבש את שערו הראשון שלו בליגת העל ומציג יכולת טובה מאז נכנס לנעליו של ברק בכר הפצוע, נראה מאושר בסיום המשחק, ואמר לוואלה! ספורט: "קיבלתי כדור על סף הרחבה, התנהלתי איתו קצת ובעטתי לרחוק. זה הגול הראשון שלי בליגת העל, זה חלום שמתגשם עבורי".

"הגול האחרון שכבשתי היה לפני שנתיים בליגה הלאומית, אבל בתפקיד שלי הגולים זה רק בונוס", הוסיף אלעד, "אני מאוד מאושר ושמח לעזור לקבוצה. אני צריך להמשיך לעבוד ואני כבר חושב הלאה על גמר גביע הטוטו ביום רביעי". על המשחק הוסיף גבאי, "ירדנו בפיגור למחצית, אבל הגענו למצבים ולא השכלנו לכבוש. אני שמח שגילינו אופי ולא נלחצנו מהפיגור. המחצית השנייה שלנו הייתה פנטסטית, הפכנו מהר את התוצאה והמשכנו במומנטום החיובי שלנו. אני רק מקווה שתהיה לזה המשכיות כדי שנמשיך לתקוע יתד בצמרת הליגה".

החלוץ שמעון אבוחצירא, שסגר את תנאיו בקבוצה, יערוך בדיקות רפואיות ביום שלישי הקרוב ואם יעבור אותן בהצלחה יחתום באופן רשמי במועדון. מאמן הקבוצה רן בן שמעון, שחיפש ארוכות אחר חיזוק לחלק ההתקפי, יקבל את אבוחצירא עד לתום העונה עם אופציה להחתימו לשלוש שנים נוספות.

החלוץ זוראן בלדובלייב, שכבר קיבל הודעה על שחרורו, המשיך להיכלל בסגל הקבוצה גם אתמול ואף תרם בצמד בישולים, מה שעשוי לגרום לרן בן שמעון לחשוב פעמיים אם לשחררו. בלדובלייב מחזיק בחוזה הגבוה ביותר במועדון, ולכן בקרית שמונה מעדיפים שימצא קבוצה שתעמוד בשכרו, אחרת הוא עשוי להישאר בקבוצה עד לתום העונה. במועדון עדיין מחפשים אחר שחקן הגנה שיוכל לתפקד כמגן ובלם. איתן טיבי, שמשחק בשרלרואה והוצע לקבוצה כפי שפורסם בוואלה!, עדיין מועמד להצטרף. השחקנים זוכים היום למנוחה וישובו לאימונים ביום שני, אז יחלו בהכנות לקראת משחק גמר גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה, שיערך ביום רביעי באיצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully