וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר מזימבאבווה יגיע להתרשמות בהפועל ב"ש

16.1.2011 / 13:45

מדובר באשלי ראמבנפאסי (29), שינסה להרשים את קלינגר. מליקסון ימריא ל-4 ימי התרשמות בקראקוב. שריקי וגבאי מועמדים

עסקת מכירתו של מאור מליקסון מהפועל באר שבע לויסלה קראקוב הולכת ומבשילה, וזאת לאחר שהיום (ראשון) הפולנים העלו את ההצעה הקודמת שלהם, שעמדה לפני כן על 600 אלף יורו. הקשר ימריא עוד הערב לפולין לארבעה ימי התרשמות, במהלכם הוא צפוי לחתום בשוורתיה תמורת כ-650-700 אלף יורו.

ברקת הבהירה למאמן ניר קלינגר שיוכל להביא חלוץ רק אם מליקסון יעזוב, ולכן עוד לפני העזיבה הצפויה, בסוף השבוע התעניינה ברקת באפשרות להחתים את חלוץ אשדוד, עידן שריקי. גורם במועדון אישר: "בדקנו אפשרות להחתים אותו, אבל זה עדיין רחוק מלהיסגר". חלוץ מכבי פתח תקוה, דובב גבאי, הוזכר גם הוא כמועמד. החלוץ מסיים חוזה העונה ונראה שלאור דקות המשחק להן הוא זוכה במלאבס הוא ירצה לעבור, בהנחה שהצדדים יסכימו על דמי ההעברה. לפתח תקוה יש אינטרס למכור את השחקן כבר עכשיו מפני שבתום העונה יהיה שחקן חופשי. בנוסף, יגיע בימים הקרובים הקשר אשלי ראמבנפאסי, בן 29, מקבוצת דינמוס שבזימבאבווה, לתקופת התרשמות.

אם קלינגר ירצה להביא שחקן נוסף, הוא יצטרך לשחרר שחקן נוסף מהסגל, וזה עשוי להיות אברהים בסיט או ריקרדו פרננדש. האחרון, אגב, מבוקש בקפריסין. על ההרחקה שלו אתמול הוא אמר: "גוסטבו בוקולי ואני נכנסנו לתאקל ופתאום ראיתי אדום. השופט טעה ובגדול. יכול להיות שהוא התבלבל עם שחקן אחר, לי לא מגיע אדום".

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שהפגין אתמול ליאור אסולין, שהחליט לא לעבור לליגת ה-MLS ולהישאר בישראל. אסולין התבקש להגיע לארצות הברית ביום רביעי, אבל בינתיים אין לו תוכניות כאלו. יחד עם זאת, נשקלת האפשרות לשחרר את אברהים בסיט או להשאיל את ג'יימס ביסו לקבוצה אחרת. החלוץ לא הרשים גם אתמול ורחוק מלהציג את היכולת שניר קלינגר מצפה ממנו. במועדון גינו את הקריאות כלפי החלוץ ערן לוי שכבש את שער השוויון. לוי אמר לחבריו לאחר המשחק: "לא התרגשתי מהם (מהאוהדים), הם תמיד מקללים. זה רק נתן לי אנרגיות". אוהדי חיפה טענו כי לוי ניסה להתגרות בהם כשסימן להם לשתוק. בקבוצה ציינו לטובה את הסדר שערך קלינגר בנוגע לבעיטות החופשיות. "הוא הכין אותנו בצורה מצוינת למשחק. רביבו היה מסוכן מאוד מצד שמאל וכולם ראו שהבעיטה של ערן לוי מצד ימין מסוגלת להביך כל הגנה. החלוקה הייתה מושלמת, זה עוד נשק שנוכל להשתמש בו העונה".

הקשר אברהים עבדול ראזאק, שסיכם כבר ביום רביעי בערב בקבוצה, באמצעות סוכנו דדה חדד, עדיין לא חתם על חוזה רשמי ולא עבר בדיקות רפואיות. היום אמור השחקן לעבור בדיקות ומחר חוזהו יופקד בבקרת התקציבים, כך שיוכל להיכלל בסגל לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים.

התיקו שהשיגה באר שבע אתמול שבר רצף ארוך, מאז מרץ 1994, שבו הקבוצות לא סיימו משחק בקריית אליעזר בתוצאת תיקו. התוצאה באותה עונה הייתה זהה, 2:2, כששניים מעובדי המועדון, אסי רחמים ושמעון ביטון, שיחקו בהרכב מול אריק בנאדו, שגם אתמול פתח בהרכב מכבי חיפה.

(עדכון ראשון: 9:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully