וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פלדה עמידה

16.1.2011 / 6:53

בולטימור כבר הובילה 7:21, אבל הסטילרס הפכו במחצית השניה ל-24:31. גרין ביי הרשימה ב-21:48 באטלנטה

פיטסבורג - בולטימור 24:31

בן רות'לסברגר הוטח אל הקרקע, אולץ לזרוק כדורים לכתובת לא נכונה ובגדול, לא עבר את הלילה הכי טוב שלו כקוורטרבק. זה לא הפריע לו לנצח שוב את בולטימור רייבנס.

במצב של 24:24 כשעל השעון 2:07 דקות והסטילרס בדאון שלישי עם 19 יארד לעבור, ביג בן שיגר פצצה של 58 יארד לתופס אנטוניו בראון. הלייזר הזה סידר לרשארד מנדנהול את הטאצ'דאון המכריע ולפיטסבורג את הכרטיס לגמר ה-AFC. בלילה שבין ראשון לשני יידעו הסטילרס האם יטוסו בשבוע הבא לפוקסבורו או שיארחו את ניו יורק ג'טס. בקרב על מקום בסופרבול.

מה אפשר להגיד על הרייבנס? שום דבר שלא נאמר עליהם קודם. בכל פעם שג'ון הארבו עולה ליתרון של עשר נקודות או יותר, הקבוצה שלו מאבדת את הראש. זה עניין מקצועי וגם מנטאלי, שבכל מקרה אפשר יהיה לשפר רק בעונה הבאה. מחצית ראשונה פנטסטית של הגנת הרייבנס הורידה את העורבים להפסקה ביתרון 7:21, אבל מול קבוצה כמו פיטסבורג צריך להוסיף נקודות על הלוח. הארבו ושחקניו לא עשו את זה, וכמו תמיד, הקבוצה הזו שוב לא קיימה את ההבטחה שנשאה.

אחרי טאצ'דאון מהיר של מנדנהול הגיעה קריסה של פיטסבורג. ריי רייס השווה בריצה מ-14 יארד, קורי רדינג החזיר לטאצ'דאון פאמבל של רות'לסברגר וטוד היפ קיבל מסירה ל-4 יארדים מג'ו פלאקו כדי להעלות את הרייבנס ל-7:21 מדהים. הקהל בהיינץ פילד נותר בהלם כששון סוויזאם החטיא ניסיון לשער שדה והקבוצות ירדו בתוצאה הזו להפסקה.

אלא שהמחצית השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין. רייס איבד כדור בפאמבל והמהפך החל. תחילה מסר ביג בן להית' מילר ולאחר מכן להיינס וורד. הרייבנס המשיכו לאבד כדורים, ויירוט מסירה של פלאקו הוביל לשער שדה של סוויזאם - 21:24 לסטילרס. החזרה של לרדריוס ווב מבולטימור לטאצ'דאון נמחתה בגלל עבירה, הרייבנס הסתפקו בשער שדה ובשוויון 24:24. ואז הגיעה הפצצה של רות'לסברגר וסגרה את המשחק. פיטסבורג הולכת לגמר ה-AFC, בולטימור שוב הולכת הביתה.

מספרים: רות'לסברגר סיים עם 226 יארד ב-19 מ-32 ושני טאצ'דאונים, מנדנהול עם צמד טאצ'דאונים על הקרקע ו-46 יארד. בהגנה של פיטסבורג, ריאן קלארק היה מצוין עם השמטה כפויה וחטיפה, ג'יימס הריסון הפיל את פלאקו שלוש פעמים. בבולטימור, פלאקו סיים עם 125 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, רייס עם 32 יארד בסך הכל על הקרקע, טרל סאגס עם שלוש הפלות של רות'לסברגר.

אטלנטה - גרין ביי 48:21

בשבוע שעבר הפאקרס עשו את זה דרך ההגנה, וגם הפעם. אלא שהזרוע הקטלנית של ארון רוג'רס הייתה יותר מעורבת בעניין, וזו בשורה רעה לא רק לפאלקונס אלא לכל הקבוצות שנותרו במירוץ. גרין ביי מוכנה, בייבי, הו, כמה שהיא מוכנה.

366 יארד ב-31 מ-36, שלוש מסירות לטאצ'דאון וניהול משחק פנטסטי - זה המאזן של רוג'רס, שלא ממש השאיר לפאלקונס, קבוצת 3:13 בעונה הרגילה, סיכוי. הבזים עוד הובילו 7:10 ברבע השני, וזו הייתה באמת הנשימה האחרונה שלהם, כי בשלב הזה פתחו רוג'רס, גרג ג'נינגס (101 יארד) ויתר החברים מבערים, ועם 35 נקודות רצופות, כולל דרייב של 80 יארד בפתיחת המחצית השנייה, סגרו עניין הרבה לפני תחילת הרבע הרביעי. מאט ריאן (186 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים) הצליח לרשום עוד טאצ'דאון, אבל זה היה מעט ומאוד מאוחר.

ריאן נכנע להגנה הנפלאה של הפאקרס, בראשות קליי מת'יוס (שתי הפלות) וטרמון וויליאמס (שתי חטיפות). על הקרקע, מייקל טרנר הצליח לרשום טאצ'דאון ברבע הראשון, אבל לאחר מכן הועלם כליל וסיים עם 39 יארד בלבד בעשרה ניסיונות. הפאקרס מזכירים את סן פרנסיסקו ג'איינטס בבייסבול - השתחלו ברגע האחרון לפלייאוף, אבל נראים כמו הדבר האמיתי מהרגע שהתחילו לשחק. מישהו מוכן להמר נגדם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully