וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לאדו: "אני מסביר לך מאה פעם, ואתה לא קולט"

15.1.2011 / 22:00

מאמן הפועל פ"ת גער בבלם אחרי ההפסד לקרית שמונה בעקבות הטעויות שלו. הקבוצה תפנה למכבי חיפה בנוגע לסילבה

אחרי ההפסד הערב (שבת) לעירוני קרית שמונה, בהפועל פתח תקוה שוב מדברים על רכש. בעקבות ההפסד התבטא המאמן יובל נעים בחדר ההלבשה בפעם השנייה בשבועיים בנושא ואמר כי הקבוצה זקוקה לחיזוק באופן מיידי. כבר מחר צפויה הקבוצה לפנות למנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק בנוגע לקשר אדריאן סילבה, ששוחרר מהירוקים.

במכבי חיפה ויתרו על סילבה, ואם הוא לא יעבור לפורטוגל, הירוקים יסכימו להשאילו לקבוצה אחרת בארץ. בפתח תקוה בדקו אפשרות נוספת להעביר לשורותיה את הקשר סיידו יאיא, אבל בחיפה לפחות בשלב זה לא מעוניינים לשחרר אותו. בסוף השבוע בדקה פתח תקוה את האפשרות להחתים את הבלם ניסו קפילוטו ממכבי תל אביב, אך לקבוצה הובהר כי קיים סיכוי גדול שהוא יעבור לבית"ר ירושלים ובשלב זה לא בטוח שבקבוצה ימהרו לפנות אליו.

בנוגע לבלם אחר, דניאל אדו, קיימת אכזבה גדולה מהגנאי. לאחר המשחק ביקר אותו נעים בחריפות בחדר ההלבשה, ואמר לו: "אני מסביר לך מאה פעם, ואתה לא קולט. בכל פעם שהכדור מגיע אליך והחלוץ מתקרב, אני מבקש ממך להרחיק ואתה לא מקשיב לי".

בתחילת השבוע יגיע למבחנים החלוץ קאקו רוסטן, כשבנוסף אליו אמור להגיע חלוץ אינדונזי. בקבוצה גינו את המחאה המצומצמת שגילה קומץ אוהדים כלפי דני לוי. "הוא עושה הכל בשביל להחזיק את הקבוצה. חבל מאוד שחלק מהאוהדים מתנהג כך", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully