וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא סגר בקרית שמונה

הדס גרינברג

15.1.2011 / 21:41

חלוץ לאריסה היוונית יחתום בשלישי לאחר שיעבור בדיקות רפואיות, ויושאל עד תום העונה עם אופצית רכישה בקיץ הקרוב

עירוני קרית שמונה חזרה הערב (שבת) מפיגור לניצחון 1:3 על הפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. אלון תורג'מן העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-16, אך שערים של אלעד גבאי (52), וויליאם נג'ובו (70) ותומר סוויסה קבעו מהפך וניצחון שני ברציפות לקבוצה של רן בן שמעון, שלפני כן הפסידה שלושה משחקים רצופים ולא ניצחה בחמישה.

בנוסף לניצחון, הערב מגיעות עוד חדשות טובות לקבוצה הצפונית בליגת העל: חלוץ לאריסה היוונית שמעון אבוחצירא סגר בקבוצה. ביום שלישי תתבצע החתימה הרשמית בין הצדדים לאחר שהחלוץ יעבור בדיקות רפואיות במועדון. אבוחצירא יושאל עד סוף העונה הנוכחית, ולקרית שמונה תהיה אופציה לקנות אותו בקיץ ולהחתימו על חוזה לשלוש שנים.

אבוחצירא בן ה-24 התחיל את קריירת הבוגרים בהפועל פתח תקוה הצטרף ללאריסה לפני עונת 2009/10 כשסיפר למועדון שלו כי נסע להשתטח על קברי צדיקים בצפת, אך למעשה נסע לסגור את החוזה ביוון. בלאריסה הוא פתח היטב את העונה הראשונה ותפס מקום בהרכב, אך סבל מפציעות וחוסר מזל. ניתוח שעבר השביתו מפעילות כמעט לכל אורך החלק השני של העונה ולאריסה צירפה שלושה חלוצים והסתדרה היטב בלעדיו. העונה רשם בסך הכל 176 דקות ב-17 משחקים ולא כבש אפילו שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully