וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טביב סירב לאשר את המשכורות של לאלה ואבוטבול

טביב לא חתם על משכורות של השחקנים שהגיעו להסכמים עם הראל, והבהיר: "זה רק כדי למנוע עבירה בבקרת התקציבים"

נמשכת המתיחות בהפועל תל אביב, כשגם הפעם הנתק בין הבעלים מוני הראל ואלי טביב ממשיך לפגוע בשחקנים. כזכור, רק לפני שבועיים התפוצץ ההסכם שהיה בין מהראן לאלה לקבוצה, וזאת בעקבות העובדה שטביב לא היה מוכן לחתום על מענק לשחקן - אלא רק לאשר הלוואה על חשבון המשכורת. לאחר שקובי סידי, מקורב לקבוצה, התערב בפרשה, הוחלט להמיר את ההלוואה לסוג של מענק עתידי על סך של 200 אלף שקל.

בנוסף, גם עם שי אבוטבול הגיעו הדברים לידי פיצוץ, וגם פה רק לאחר התערבות של גורמים חיצוניים הגיעו הצדדים להסכמה על הלוואה עתידית. בשני המקרים הללו מוני הראל היה זה שהחליט לאשר את ההסכמים, ככל הנראה בניגוד לדעתו של אלי טביב.

מחר (ראשון) אמורים שחקני הפועל תל אביב לקבל את משכורת דצמבר, שטרם שולמה להם, ואלי טביב סירב לחתום על משכורותיהם של לאלה ואבוטבול, זכר לאותו הסכם שהגיעו השניים עם מוני הראל.

בקבוצה קיבלו בתדהמה את המהלך. "מילא שהמלחמה בין השניים הפכה להיות אישית, אבל לא יכול להיות שזה על חשבון השחקנים", אמרו גורמים בהנהלה.

"השחקנים קיבלו את כל העזרה שהם היו צריכים מהמועדון", הבהיר טביב ממיאמי, "אני אישרתי לשניים את אותן הלוואות במטרה לעזור להם במצוקה הכלכלית אליה נקלעו. אם הובטח להם הסכום כמענק, זה ללא ידיעתי. הם צריכים לפנות לאותם אנשים שהבטיחו להם, ושהם יעמדו באותן הבטחות. אני לא מכיר מועדון אחר בארץ ששילם באמצע העונה כזה סכום לשחקן. להפך, אני מכיר קבוצות שבכלל לא משלמות את השכר בזמן".

כמו כן, כידוע, בהפועל הגיעו לסיכום על הגעתו של מרקו יובאנוביץ', שיגיע בסופו של דבר באמצע השבוע (שלישי או רביעי) למבחנים, אך גם במקרה הזה קיים חשש שטביב לא יאשר את המעבר של הסרבי. טביב עצמו הבטיח כי כל מה שיוחלט בצוות המקצועי מקובל עליו, ולאחר שהשחקן יגיע למבחנים - אם גוטמן ירצה את השחקן, הוא יוחתם בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully