וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "אי אפשר לדעת מה יהיה בשבוע הבא"

15.1.2011 / 22:00

מאמן בית"ר ירושלים הודה שקיים חסר ודאות סביב עתידו, והצדיק את הקהל הזועם, שקרא לו ולקורנפיין: "לכו הביתה"

מגד גוזני

עוד תצוגה מביכה של בית"ר ירושלים משאירה שבוע נוסף את הקבוצה של אורי מלמיליאן בתחתית. בית"ר הפסידה 2:0 לעיני 3,000 צופים שהגיעו לטדי וראו את יוסי אופיר ועומר גולן מסבכים עוד יותר את בית"ר, שכבשה שער אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים ומידרדרת אל המקום ה-12 כשהיא במרחק שמונה נקודות מהקו האדום, כשעוד הקיזוז לפנינו.

"שיחקנו טוב עד ה-16 אבל מצד שני הם היו יכולים להבקיע עוד שער או שניים", סיכם מלמיליאן את יחסי הכוחות. "להניע כדור עד ה-16 זה קל, אבל חשוב לדעת לשחק בתוך הרחבה, את זה לא עשינו ולכן הפסדנו. יש לי סבלנות, אני יודע מה זה כדורגל. אם אני אחשוב אחרת, אני אודיע למי שאני צריך להודיע. אי אפשר לשאול מאמנים אם הם יהיו בקבוצה או לא", הוסיף בהתייחס לעתידו. "מאמן היום עובד ולא יודע מה יהיה איתו בשבוע הבא. לא כך רציתי לראות את הקבוצה. מפה נלך הביתה, נישן, נחשוב ונראה מה עושים".

מלמיליאן התייחס לסוגיית הקהל, שדרש לראות כדורגל טוב יותר. "איפה ה-30 מיליון", "אורי ואיציק הביתה" ו"אין לכם כבוד", היו חלק מהקריאות שהושמעו לעבר הספסל וליציע. "זה בכל מקום קורה", סירב מלמיליאן להתרגש. "האוהדים לא יכולים לצעוק לך ההיפך אם אתה לא מנצח ולא מגיע למצבים. הגענו אולי למצב אחד או שניים, אבל אלה מצבים פרווה מבחינתי. הקהל מבחינתו צודק". כריסטיאן גונזאלס צפוי להיענות לבקשת הקבוצה להמשיך שבוע נוסף או שניים עד שיגיע בלם חדש שיחליף אותו.

פרדי דוד: "שמח שהאווירה והרוח היו לטובתנו"

במכבי פתח תקוה נלחצו מעט בשבועיים האחרונים אחרי שאת המשחקים מול הפועל באר שבע ומכבי חיפה הם סיימו עם הפסד. הפעם פרדי דוד יכול להיות מרוצה מאוד. "היינו יותר טובים היום, אבל לא במשחק גדול", הודה המאמן המלאבסי. "בצורת העמידה שלנו אפשר היה לראות שהגענו כדי לקחת נקודות והגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. אני לא מתעסק בצרות של בית"ר, יש לי את הצרות שלי ואורי יתעסק בצרות שלו. דיברנו בקבוצה לפני המשחק על האווירה בטדי ועל ההשפעה של האיצטדיון על הקבוצה הביתית. אני שמח שאחרי שהבקענו את השער הראשון, האווירה והרוח היו לטובתנו".

יוסי אופיר, שכאמור הבקיע את השער הראשון, הוסיף: "הגענו למשחק חוץ קשה מאוד אחרי שני הפסדים. הכי חשוב היה להשיג את הניצחון. איך שניצחנו זה לא מעניין. ניצחנו כאן 0:2 במשחק קשה, וזה היה יכול להסתיים אפילו יותר. לא הפתיעה אותנו האווירה בטדי, זה לגיטימי כבר שנים שכשהיריבה מובילה, הקהל מתייחס בהתאם". משיח גם שלל את האפשרות שהשער השני הובקע בנגיעת יד אחרי המסירה שלו, ואמר: "נגעתי אך ורק בראש, עליתי עם שחקן בית"ר לכדור והורדתי עם הראש. בשום פנים ואופן לא נגעתי בכדור ביד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully