וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הכנסתי את כולם, זה לא הספיק"

15.1.2011 / 21:31

מאמן מכבי חיפה התאכזב מהתיקו מול ב"ש. שחקן: "כשהקהל קילל את ערן לוי, הוא קיבל אדרנלין". קלינגר: "שיפוט חלש"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ערן לוי לא יכול היה לחלום על פתיחה מוצלחת יותר לקדנציה שלו בהפועל באר שבע. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-58, ואחרי שלוש דקות הבקיע בכדור חופשי וסידר לבאר שבע נקודת חוץ מפתיעה מול מכבי חיפה, שאחרי שישה ניצחונות רצופים חזרה לאכזב במשחקי הבית. הירוקים הוליכו פעמיים משער של ולדימיר דבאלישווילי (17) ועצמי של וויליאם סוארס (55), אבל ליאור אסולין (45) וכאמור לוי (61) דאגו לשוויון למרות הרחקתו של ריקרדו פרננדש (45). יתרונה של מכבי חיפה בפסגה עומד על שלוש נקודות, אך הפועל תל אביב תוכל לעקוף אותה הודות להפרש שערים עדיף אם תנצח את הפועל עכו ביום ראשון.

אלישע לוי: "לא עשינו מה שהיינו צריכים"

אכזבה מסוימת נרשמה בחדר ההלבשה הירוק בתום המשחק. חלק משחקני הקבוצה התבטאו בסיום בנוגע לקריאות לערן לוי וטענו כי היו מיותרות. שחקן בקבוצה אמר: "מהרגע שהתחילו הקריאות נגדו, הוא קיבל אדרנלין. לא היינו צריכים לספוג את השער הזה אבל בכל מקרה נראה שההשפעה עליו מהקהל היתה הפוכה". חלק משחקני הקבוצה טענו כי השוער ניר דוידוביץ' היה צריך לדאוג לכך שהחומה תהיה מסודרת לפני הבעיטה, מה שלא קרה ואפשר ללוי לבעוט את הכדור ולהבקיע את השוויון.

כפי שפורסם הערב, מכבי חיפה בדקה אפשרות לצרף את רחמים צ'קול, זאת בנוסף למגן טאלב טואטחה, שנותר המגן השמאלי הטבעי היחיד בקבוצה בעקבות פציעתו של פיטר מסיללה. ייתכן שבימים הקרובים יהיו התפתחויות.

"אין לי טענות לשיפוט", אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי. "המשחק היה בידיים שלנו, וידעתי שאחרי שהם נשארו בעשרה שחקנים זה יהיה קשה מאוד. הבקענו שער ובמקום שהמשחק יהיה קל, הגיעה עבירה משום מקום. אחרי שהם הבקיעו, לא הגענו להזדמנויות ולא שיחקנו בשקט".

לגבי הקושי של מכבי חיפה במשחקי הבית אמר המאמן: "המשחקים האחרונים שלנו היו טובים מאוד, גם בקרית אליעזר. היום לא עשינו את מה שהיה צריך, במיוחד בחלק השני של המשחק. היינו צריכים להגיע מהצדדים. לא הגענו להזדמנויות, לא בעטנו מספיק. הכנסתי את כולם, ויתרתי על הקישור כי באר שבע ויתרה על החלק ההתקפי שלה, ולכן שמתי את כל השחקנים שלנו שמסוגלים לתת שער. לצערי זה לא הספיק".

גוסטבו בוקולי התייחס להרחקתו של ריקרדו פרננדש, שראה אדום בעקבות פגיעה בו ללא כדור: "הרגשתי בעיטות ברגל, לא הבנתי מאיפה זה בא, ובגלל זה הוא קיבל אדום. ראיתי אותו מאחורה, והוא בעט בי". על המשחק אמר הקשר: "אני מבסוט שעזרתי לקבוצה גם הפעם, אני תמיד עושה את מה שאני יכול. אני שמח ששוב הצלחתי לעזור. קבוצות מגיעות לקרית אליעזר כדי לא לספוג שער, אבל פעמיים הובלנו וספגנו שערים שאסור לקבל בבית. זה חלק מהכדורגל, צריך להסתכל קדימה ולהמשיך הלאה. אני כמו שחקן בית פה, לא יכול לצאת, וכל דבר בזמנו בעניין החוזה".

קלינגר: "חבל שלא הצלחנו לממש את הפנטזיות בגלל השופט"

עסקת העברתו של מאור מליקסון לויסלה קראקוב עשויה להיסגר כבר מחר. תנאי השחקן בקבוצה הפולנית סגורים, אך יחד עם זאת נותר לסכם את העברתו מבאר שבע. כפי שפורסם מוקדם יותר הפולנים העלו את ההצעה שלהם ל-600 אלף יורו, ומחר צפויה שיחה נוספת בין ראשי המועדונים במטרה לסגור את המעבר. בבאר שבע מוכנים לשחרר את השחקן תמורת כ-700 אלף יורו, ואם לא יהיו הפתעות מליקסון יהיה שחקן רשמי של קראקוב כבר ביומיים הקרובים. "רק מחר נדע לאן נושבת הרוח" אמר סוכנו, דודו דהאן.

גורמים שונים בבאר שבע העריכו כי במידה ואלונה ברקת היתה משדרגת את חוזהו של הקשר לאחר הסירוב הראשוני לרכוש אותו תמורת כחצי מיליון יורו, מליקסון היה מעוניין להישאר, אך כעת, בנסיבות שנוצרו, נראה כי רק שיחה מטעם הנהלת באר שבע לשחקן בו תסכים להגדיל את שכרו באופן משמעותי תביא להשארתו בבירת הנגב. נכון לשלב זה, לברקת אין כוונה ליזום שיחה כזאת עם השחקן.

מן העבר השני, ניר קלינגר, לא הסתיר את תסכולו מהשיפוט של אוראל גרינפלד. "יש לי טענות לשיפוט מכיוון שהשופט לא ראה את האירוע והסתמך על עוזריו", אמר מאמן הפועל באר שבע. "אני הייתי הכי קרוב לאירוע. היו מהלומות או פגיעה הדדית בין הצדדים ואם היה אדום, אז זה לשני הצדדים. ידעתי שלא היה נבדל. השופט תפס יום חלש, בסך הכל הוא שופט צעיר ומצליח. אני מקווה שההבטחה הזו תמומש פעם. אני מעולם לא מעליב שופטים. השופט יכול לכתוב מה שהוא רוצה. לא ניבלתי את פי, לא קיללתי. לשופט היה שיפוט חלש, זו זכותי להגיד את זה.

קלינגר התייחס גם לעמידה של שחקניו ואמר: "הגענו כדי לנצח. בעשרה שחקנים קשה לשחק נגד מכבי חיפה, אבל אני חושב שאם לא הייתה ההרחקה, היינו יכולים להוות יריב יותר משקול למכבי חיפה. אנחנו קבוצה חזקה, אנחנו לא פוחדים, ועברנו צעד קדימה בעניין הזה. חבל שלא הצלחנו לממש את הפנטזיות שלנו בגלל השופט".

המאמן האורח לא שכח לדבר גם על שחקן הרכש שלו: "לערן לוי יש מספרים, וזו הסיבה שהבאתי אותו. הוא השתלב בצורה מדהימה מבחינה חברתית. הגיע הזמן שיעזבו אותו בשקט וייתנו לו להתרכז בכדורגל. אני לא בטוח שהעסקה של מאור מליקסון סגורה. הפולנים העלו את ההצעה שלהם, הם מאוד רוצים אותו, בואו נהיה פולנים ונבקש עוד קצת. יהיו שחרורים בקרוב של שחקן או שניים".

ערן לוי עצמו אמר בסיום: "בהתחלה היה לי קשה, אפילו יותר ממה שהיה לי בהפועל חיפה. שמח שכבשתי, חיכיתי לזה הרבה זמן והרווחתי מזה שדוידוביץ' לא סידר חומה. חבל לי שלא ניצחנו. התאקלמתי טוב מאוד, ואני רוצה שזה ימשיך ככה. יחד איתי לבאר שבע יש את ההתקפה הכי טובה וחדה בליגה, ואני אומר את זה בלב שלם. אני מקווה מאוד שמאור יישאר". על השער שהבקיע אמר החלוץ: "הדשא היה חלק. בעטתי חזק וידעתי שזה ייכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully