וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: קאמבק מדהים למכבי תל אביב בדרבי

מערכת וואלה! ספורט

14.1.2011 / 18:42

ריצת 0:7 בדקות האחרונות סידרה לצהובים 23:24 דרמטי ומפתיע על אס"א ת"א. מכבי ראשל"צ גברה על קרית מוצקין

ספורט 5

דרמה גדולה אירעה הערב (שישי) בדרבי התל אביב שפתח את משחקי הבית העליון בליגה בכדוריד. אס"א תל אביב הוליכה בהפרש של שישה שערים 12 דקות לסיום, אבל הפסידה 24:23 למכבי תל אביב בסיום אחד המשחקים המרתקים שידע הכדוריד הישראלי בשנים האחרונות.

אחרי שהוליכה 8:11 בהפסקה, אס"א ברחה ל-12:18 ובהמשך ל-14:20 בדקה ה-49, אך אז החל הקמאבק. הזרים של מכבי נובאק בוסקוביץ', ואדים ויריץ' ו-וורנר סטרודום הובילו אותה לריצה מדהימה של 0:7 ויתרון 20:21. שתי הצלות נהדרות של שוער הרכש זנגה ג'ורג'ביץ' הבטיחו את הניצחון. ויריץ' הוביל את מכבי עם שבעה שערים, כשסאריץ' כבש שבעה למפסידים.

"הגיע הזמן שיקרה לנו גם מהפך חיובי", אמר המאמן המנצח אבי רש. "כשאנחנו מובילים אנחנו מאבדים את הראש, אבל הפעם החבר'ה גילו בגרות וכל הכבוד. זה קרה הרבה בזכות זנגה בשער, שגם דחף אותנו מעבר לעצירות שלו. אלו שתי נקודות מאוד חשובות מבחינתנו, גם לביטחון. ההגנה קיבלה המון ביטחון מהשוער, ופרצנו את המחסום ההתקפי שלנו בחצי השני של המחצית השנייה ואני שמח".

המוליכה, מכבי ראשון לציון, פתחה את הבית העליון בניצחון ביתי 24:28 על מכבי קרית מוצקין. גיל יעקב הוביל את המנצחת עם חמישה שערים. ולדי קופמן במשחק ענק כבש 13 למוצקין. במשחק נוסף בבית העליון נדבקה הפועל ראשון לציון למקום השני בזכות ניצחון ביתי 27:30 על בני הרצליה.

במחזור הפתיחה של בית התחתון הפתיעה עירוני רחובות עם ניצחון חוץ 29:34 על נס ציונה. רמת השרון לא התקשתה מול פתח תקוה החלשה והביסה אותה 27:49. במשחק נוסף, קרית אונו גברה על מכבי רעננה 19:27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully