וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי פ"ת: הפתעות בהתקפה

פרי דוד מתכנן לספסל את עומר גולן לטובת עומר דמארי, מלמיליאן יפתח עם בן לולו על חשבון יבואה (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון ניצחה פתח תקוה את בית"ר 1:2. את השער לבית"ר כבש סמואל יבואה במשחקו הראשון במדים הצהובים שחורים. מאז אותו משחק, במשך סיבוב שלם כבש יבואה שער אחד נוסף בלבד ולא במקרה הוא יורד מחר לספסל.

* על אף אותו ניצחון, בית"ר ירושלים אוהבת לשחק נגד מכבי פתח תקוה בשנים האחרונות: היא רשמה שישה ניצחונות בתשעת המפגשים האחרונים מול הלוזונים.

* המאזן שהוזכר קודם לא מעיד בהכרח על המשחקים בטדי. מאז עונת 2007/8, כלומר בשנתיים האחרונים, בית"ר לא ניצחה בבית את הקבוצה של פרדי דוד. בעונה ההיא, אגב, בית"ר ניצחה בשלושת המשחקים.

* המרוויחים הגדולים מהמפגשים הללו בטדי: האוהדים. בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הובקעו 12 שערים. ה-0:0 האחרון בטדי הושג בעונת 2006/7. מיכאל זנדברג פתח במשחק ההוא בהרכב בית"ר.

* משה בן לולו יזכה לעלות בהרכב בפעם השנייה בלבד העונה, כמו גם שי חדד.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

כשאורי מלמיליאן החל לתרגל אתמול באימון הרכב לקראת המשחק, הוא בא מהבית עם שני שינויים בראש: עמית בן שושן וסמואל יבואה לספסל, שי חדד ומשה בן לולו להרכב. עם זאת, במהלך שני ימי האימונים הספיקו להיפצע אבירם ברוכיאן ודן אייבנידר ובמקום השניים יחזרו להרכב בן שושן ועידן טל, שהוקפץ היום בעקבות הפציעה של אייבנידר. "בלי אבירם אנחנו נתקשה מקדימה אבל בלי קשר, הגיע הזמן שנחשוב כמו קבוצת תחתית ונשמור על השער שלנו", אמר אחד השחקנים על היעדרות הקשר המחונן. "בטדי תמיד נוכל לתת 'פוש' ולכבוש, אבל אם נקבל גול או שניים זה כבר הרבה יותר קשה".

מלמיליאן מכין את שחקניו לצורת המשחק של פתח תקוה, וכמו בשבועות האחרונים שם דגש מיוחד על עיבוי מרכז השדה ומניעת מעבר חופשי של כדורים לחלוצים המהירים של הלוזונים.


קשר בית"ר דריו פרננדז, שעזב את הקבוצה, חתם היום על חוזה לשנתיים וחצי באלקי לרנקה הקפריסאית. השחקן קיבל התחייבות אישית מנשיא לרנקה לשכרו, וירוויח יותר ממיליון יורו נטו בשנתיים וחצי הבאות. פרננדז יעזוב את ישראל ביום ראשון, כשביום שבת הוא יגיע לאצטדיון טדי על מנת להיפרד.

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד יודע שקבוצה שמתיימרת להתמודד בצמרת לא יכולה להרשות לעצמה הפסד שלישי ברציפות, גם אם היא שולטת בחלקים גדולים מהמשחק. המאמן בחר שלא לתרגל הרכב אתמול ורק מתוך האימון המסכם ניתן ללמוד משהו על ההכנות לקראת המשחק. ההפתעה של המאמן: עומר גולן שלא כבש בשני משחקי הליגה האחרונים שבהם שיחק עשוי לשלם את המחיר ולרדת לספסל, ועומר דמארי יחזור על חשבונו ל-11.

המגן חגי גולדנברג שבר את אחת מאצבעות ידו, אבל צפוי לשחק. "זה לא ישפיע עליו", אמרו בקבוצה. אם יהיה שינוי של הרגע האחרון, אסי משיח יחליף אותו. ניצן דמארי הפצוע לא יהיה בסגל ומורד מגמאדוב יחזור ל-11. על פי התרגול, המאמן יערוך שוב רוטציה בעמדת המגן השמאלי, כשאלירן דנין אמור לפתוח במקום קובי גנון. מיכאל זנדברג ורועי בקל ישחקו בצדי הקישור.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: שי חדד

האוהדים לוחצים לראות אותו בהרכב כבר מספר חודשים וזאת הזדמנות גדולה מאוד. על השחקן להיות דומיננטי במרכז השדה, במיוחד שאבירם ברוכיאן צפוי להיעדר בשבועות הקרובים.

מכבי פתח תקוה: חגי גולדנברג

במקום לצאת בהגנה חסרת תקדים על המגן הצעיר, אולי הגיע הזמן לומר את האמת: היכולת של גולדנברג עד עכשיו לא מספיקה לליגת העל ומשדרת מצוקה בכל פעם שנזכרים בהכשלות שביצע בתוך הרחבה מול באר שבע ומכבי חיפה, וסלל את הדרך להפסד. אורי אוזן הוא לא המגן האולטימטיבי שיודע להרים כדור לראש של החלוץ, אבל הגנה הוא יודע לעשות. עד שהוא יחזור מפציעה, פרדי דוד חייב ללמד את המגן הצעיר שלו לחשוב רק הגנה. היכולת ההתקפית של בית"ר העונה אמורה לעזור לו להתגבר על שני המחזורים האחרונים.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן: עידן טל, משה מישאלוב, שי חדד, עמית בן שושן, חן עזריאל: משה בן לולו.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג (אסי משיח), ג'ו ביזארה, מורד מגמאדוב, אלירן דנין; סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג; טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully