וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדז חתם באלקי לרנקה

14.1.2011 / 15:44

קשר בית"ר ירושלים ירוויח יותר ממיליון יורו נטו בשנתיים וחצי. קורנפיין: "הוא שחקן מצוין, ניסינו הכל אבל זה לא הסתדר"

קשר בית"ר ירושלים דריו פרננדז חתם היום (שישי) על חוזה לשנתיים וחצי באלקי לרנקה הקפריסאית. כזכור, בבית"ר עשו מאמצים להשאיר את הקשר האחורי בקיץ, אך היחסים בין פרננדז למאמן אורי מלמיליאן עלו על שרטון והשחקן החליט לעזוב את הקבוצה.

לפרננדז היו הצעות מויאדוליד הספרדית ופאוק סלוניקי היוונית, אך הוא החליט להיענות לבקשת הקפריסאים - בעיקר בשל החוזה הכספי וההתחייבות של נשיא לרנקה לשכרו, מה שלא סיפקו לו היוונים. פרננדז ירוויח יותר ממיליון יורו נטו בשנתיים וחצי הבאות. את אלקי מאמן יצחק שום, כאשר בסגל שלה ניתן למצוא את המגן הישראלי חיים מגרלשוילי.

פרננדז יעזוב את הארץ ביום ראשון, כאשר מחר הוא יגיע לטדי על מנת להיפרד.

קורנפיין: "האחריות היא עלי"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין הגיע היום (שישי) לאולפן רדיו ירושלים ושוחח בין היתר גם על שחרורם של דריו פרננדז וכריסטיאן אלברז: "אין עוררין על כך שדריו הוא שחקן מצוין. הדברים בינו ובין אורי לא הסתדרו. ניסינו הכל אבל אורי הגיע למסקנה שהוא לא רוצה את פרננדז וכריסטיאן אלברז. הוא רצה לשחרר אותם מיידית אבל אנחנו מועדון מסודר וסיכמנו לשחרר אותם בינואר כדי שימצאו קבוצה עד אז".

בנוגע ליחסיו עם המאמן אורי מלמיליאן אמר קורנפיין: "אני לא יודע על קצר או חילוקי דעות עם אורי. כשהתקשרתי אליו בתחילת העונה אמרתי לו את המצב והוא ידע בדיוק מה אנחנו יכולים ומה אנחנו לא יכולים, הוא ידע ויודע כבר חודשיים שהמצב הכלכלי לא מאפשר יותר מדי להתחזק פרט לשתי עמדות בלבד. הסגל שלנו שווה הרבה יותר ממה שאנחנו נותנים עד היום. האחריות היא עליי, מקצועית וניהולית. אני עדיין חושב שאורי מלמיליאן יכול להוביל את בית"ר למקום יותר טוב".

"התפקיד שלי זה להיות מוטרד", הוסיף קורנפיין. "אם לא יבינו שהסגל עצמו לא יביא נקודות וצריך להפנים את המצב אז נהיה במצב לא טוב. לצערי השחקנים לא מפנימים את זה, הדברים עוברים יותר מדי ליד וישנה אפאטיות. צריך לשנות גישה ולבוא מוכנים יותר". היו"ר אף התייחס לפילוג ביציעי טדי כשאמר: "ברגע שיריבות מגיעות לטדי ומה שהן שומעות זה את הפילוג והעימותים ביציעים אז זה פוגע מאוד, כלכלית ומקצועית, וצריך לעשות לזה סוף. אני פתוח לכל רעיון של הידברות אבל אני רוצה משחק אחד של שקט כדי שזה יקרה ואז אאמין".

לבסוף דיבר קורנפיין על מה שבין גומא אגיאר, ארקדי גאידמק ורכישת המועדון. "הבן אדם היחיד שרוצה לקנות את בית"ר זה גומא. ארקדי יודע שיש גרעון ורוצה לראות מספרים מדויקים, ואז יקבל החלטה. אני לא יודע אם הוא יעזור לקבוצה לסגור את הגירעון או ישקיע, זאת כבר החלטה שלו. אין ספק שבחודש-חודשיים האחרונים הוא משדר התעניינות גדולה יותר, אם המשפט שלו בארץ יסתיים בצורה חיובית מבחינתו אז אין לי ספק שהוא ירצה לעזור".

עדכון ראשון: 13:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully