וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - קרית שמונה: על שגרה ושינויים

המלאבסים מנסים לצאת לדרך חדשה, קדוסי הודח מההרכב. מנגד, החבורה של בן שמעון מחפשת מומנטום (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* ארבעה מפגשים בלבד שוחקו בין הקבוצות בכל הזמנים. התוצאות: שתי תוצאות תיקו, ניצחון לכל אחת מהקבוצות.

* במשחק האחרון בין השתיים, במחזור השלישי, ניצחה קרית שמונה 1:3 הודות לצמד ובישול של אלרואי כהן. מחר הוא יצפה במשחק מהיציע בשל פציעה.

* בבית, פתח תקוה שומרת על מאזן מושלם. היא ניצחה את המשחק היחיד שאירחה בנובמבר 2008 בתוצאה 0:3, משערים של ויסה, קאסום ואוזן בפנדל.

* בשני המפגשים האחרונים, השחקן שכבש מול קרית שמונה היה גם מלך השערים של פתח תקוה. העונה עשה את זה דודו ביטון, ב-2008/9 זה היה שמעון אבוחצירה. מה זה אומר לגבי מלך השערים הנוכחי, אלון תורג'מן, שכבש שער אחד?

מפתחות וטקטיקה:

הפועל פתח תקוה:

הפרסום בוואלה! ספורט בתחילת השבוע על השחרור הצפוי של אסוס עורר להפתעת רבים שמחה גדולה בחדר ההלבשה של הקבוצה. "שחקנים שאגו משמחה כששמעו שהוא הולך", סיפר שחקן בקבוצה. "הוא גרם לנזק מבחינה חברתית". על פי האימון המסכם, המאמן החליט להדיח מההרכב את ניסן אלקלעי ואת אוהד קדוסי, שלמרות עזיבת ביטון לא יפתח. החלוץ נראה מאוכזב מאוד כשנעים תרגל את אלון תורג'מן הצעיר ועידו אקסברד בהתקפה. המאמן רמז לאחרונה לראשי המועדון כי הוא מאוכזב מאוד מיכולת ההבקעה שלו וכפי שכבר פורסם, קיים סיכוי שיעזוב בינואר. בנוסף, דניאל אדו יחליף את גל כהן במרכז ההגנה, כשגם ישראל זגורי צפוי לפתוח. גיא דיין שהושעה לשבועיים לאחר שסיכם בעכו, התנצל ויפתח בהרכב. בהיעדרו של כהן, גיא צרפתי ישמש כקפטן.

לאסיפה המסכמת הגיעו חברי ההנהלה אפי צפריר וגל חצור. חצור אמר: "תעזבו את השטויות מסביב, צריך לפתוח דף חדש. בעונה שעברה ספגנו בסיבוב השני שלושה, כל קבוצה פחדה מאיתנו. יש אוירה נקיה בקבוצה, לא רוצה לשמוע שמלכלכים". צפריר הוסיף: "זה הזמן של הצעירים, אתם צריכים לקחת את ההזדמנות. צריך לבוא ולנצח את קרית שמונה".

בנושא אחר: בימים האחרונים החלו מגעים חשאיים בניסיון להעביר את הקבוצה הבוגרת לידי מנהלי מחלקת הנוער, עו"ד אמיר יקותיאל ודורון ליבנה. מקורב לעסקה טוען כי השניים מעוניינים לקחת את הקבוצה כבר עכשיו לידיהם, אך לא ברור האם תירקם מכך עסקה.

קרית שמונה:

שחקני הקבוצה, שהגיעו להתאמן היום בוינגייט, ילונו במרכז ומשם ייצאו לאצטדיון רמת גן למשחק מחר. במועדון רוצים להמשיך את המומנטום שנוצר מהניצחון החשוב על אשדוד בשבוע שעבר, ולרשום שלוש נקודות שיבססו את מעמדם בפליאוף העליון. רן בן שמעון הבהיר לשחקניו כי הוא מעוניין שימשיכו את המשחק הטוב שלהם שכולל הנעת כדור מסודרת. באשר להרכב, ה-11 שפתחו במחזור הקודם ימשיכו לקבל את הקרדיט, מה שאומר שבן שמעון ימשיך במערך של שלושה חלוצים - שלומי אביסדריס, תומר סוויסה וברק בדש. בקישור יפתחו אדריאן רוצ'ט, ווילאם נג'ובו ובריאן חרסיסיץ' כשעדי אלישע ואופיר חמו, שכבשו במחזור האחרון לאחר שעלו כמחליפים, צפויים להמתין שוב להזדמנות מהספסל. שחקן בקבוצה התייחס להכנה לקראת משחק ואמר: "מרוב שכל השבוע היו בהפועל פתח תקוה שינויים ושחרורים, בקושי יש לנו מושג נגד מי אנחנו הולכים לשחק".

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: דניאל אדו

בלמים זרים מתגלים בשיא חולשתם או גדולתם כשאין בלם דומיננטי לידם, שהם אמורים לקחת אחריות על מרכז ההגנה ולנסות לתפקד לבד מול התקפה שיודעת את העבודה. מאז שהגיע להפועל פתח תקוה, אדו הראה ניצוצות של בלם עם כושר גופני מצוין, טכני ונע כמו כספית, אבל היכולת ההגנתית שלו איזנה את היתרונות הללו. בלם לא פיזי בעליל עם יכולת הגנתית מוגבלת, שספק אם תספיק לו כדי להישאר עונה נוספת בליגת העל. מחר, ללא גל כהן, חובת ההוכחה מתחילה לרחף מעליו.

קרית שמונה: שלומי אביסדריס

החלוץ שכיכב בשני משחקי גביע הטוטו האחרונים והביא את קבוצתו במו רגליו לגמר יקבל גם השבת את ההזדמנות מרן בן שמעון, בנסיון להוכיח למאמן שהוא יכול לכבוש לא רק בגביע הטוטו אלא גם בליגה, במסגרתה עדיין לא זכה לחגוג העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חטובא, דניאל אדו, יגאל אנטבי, עמירן שקלים, ישראל זגורי, אייל שן, גיא צרפתי, גיא דיין, אלון תורג'מן, עידו אקסברד.

קרית שמונה: גיא חימוב, אורי שטרית, יניב לביא, סאלח חסארמה, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שלומי אביסדריס, תומר סוויסה, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully