וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאט שרמר יאמן את הבראונס, ג'ון פוקס את דנבר

13.1.2011 / 20:34

מתאם ההתקפה של סט. לואיס יחליף בתפקיד את אריק מנג'יני. מאמנה לשעבר של קרוליינה, ג'ון פוקס התמנה למאמן דנבר

לאחר שאריק מנג'יני עזב את קליבלנד, פרחו הספקולציות באשר לשובו של נשיא הקבוצה מייק הולמגרן לקווים. אלא שהולמגרן לא יחזור, לאחר שמינה הערב (חמישי) את פאט שרמר, מתאם ההתקפה של סט. לואיס, למאמן הקבוצה. שרמר בן ה-45 החל את קריירת האימון שלו ב-1990, כששימש כמאמן קו ההתקפה והטייט אנדים במישיגן סטייט ובמכללת סטנפורד. ב-1999 מונה למאמן קו ההתקפה של פילדלפיה וב-2002 הפך למאמן הקוורטרבקים ונחל הצלחה גדולה עם דונובן מקנאב. ב-2009 קיבל שרמר את משרת מתאם ההתקפה של סט. לואיס, והפך את הקוורטרבק סאם בראדפורד למועמד לזכייה בתואר הרוקי ההתקפי של השנה. הוא יהיה המאמן החמישי בקליבלנד מאז חזר הפרנצ'ייז לליגה ב-1999.

מי שעוד מינתה הערב מאמן היא דנבר, שמינתה את מאמנה לשעבר של קרוליינה פנת'רס, ג'ון פוקס. הברונקוס סגרו עונה נוראית של 12:4, העונה החלשה ביותר בכל הזמנים עבור המועדון, ומקווים שדווקא פוקס (שמצידו רשם עונה מחרידה עם הפנתרים, שרשמו את המאזן הגרוע בליגה- 14:2) יהיה האיש שיצעיד אותם אל דרך חדשה. פוקס הקדים את מתאם ההתקפה של יוסטון, ריק דניסון ודירק קואטר, המתאם ההתפקי של ג'קסונוויל, אך לאחר פגישה עם ראשי דנבר וג'ון אלוויי, קיבל פוקס את המושכות.

לורנס טיילור, שחקן העבר המצוין של ניו יורק ג'איינטס, צפוי להודות באינוס קטינה. פרקליטיו של טיילור מאמינים כי במסגרת עסקת הטיעון, הוא לא ירצה זמן בכלא. טיילור נעצר במאי בחשד שאנס קטינה. הוא טען שהזמין נערת ליווי ולא ידע שהיא מתחת לגיל ההסכמה. טיילור יעמוד שש שנים תחת פיקוח צמוד ויצטרך להירשם כעבריין מין.

בראד צ'ילדרס, שפוטר במהלך העונה ממינסוטה, עשוי להתמנות למתאם ההתקפה במיאמי. "אין לי מה להגיד בנושא", אמר צ'ילדרס, "אם יש שם משרה שבה מחפשים אנשים טובים אנסה ללכת על זה, ואם לא - אחפש עבודה בעונה הבאה".

מארק סאנצ'ז, הקוורטרבק של הג'טס, אמר כי מצב הכתף הפצועה שלו בכי טוב והוא ישחק, כצפוי, בפוקסבורו ביום ראשון. "כרגע, אני מרגיש טוב יותר מכל נקודת זמן בשלושת-ארבעת השבועות האחרונים", אמר סאנצ'ז, "אין כאן שום דבר שהמעסים שלנו לא יוכלו לטפל בו". דמיאן וודי, התאקל ההתקפי של הקבוצה, לא ישחק לאחר שסיים את העונה בשל פציעת ברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully