וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: עבדול ראזאק סיכם את תנאיו בקבוצה

13.1.2011 / 19:55

אחרי ערן לוי וצגאי, גם קשר הפועל עכו הצטרף לקבוצה של ניר קלינגר ויחתום בראשון. לוי: ”תהיה לנו ההתקפה הקטלנית בליגה”

קשר הפועל עכו איברהים עבדול ראזאק סיכם הערב (חמישי) בהפועל באר שבע עד תום העונה. עבדול ראזאק, שהיה מבוקש גם במכבי פתח תקוה, היה על הכוונת של ניר קלינגר בימים האחרונים והערב סוכמה ההעברה באופן סופי לאחר מספר ימים של מו"מ, באמצעות סוכנו של השחקן דדה חדד, והוא צפוי לחתום באופן רשמי ביום ראשון. הגנאי בישל העונה שלושה שערים בעכו והציג יכולת טובה עד שהתחצף למאמנו, אלי כהן, ומאז איבד את מקומו בהרכב.

חלוץ הפועל באר שבע ערן לוי התראיין הערב (חמישי) לרדיו ירושלים והתייחס לעונה שעברה עליו עד כה, ההצטרפות לקבוצה מבירת הנגב וגם על הפקק שיווצר בהתקפת הקבוצה. "קשה מאוד וכואב לא לשחק תקופה כל כך ארוכה, אבל זה לא היה בשליטתי", טען לוי, "מעבר לזה חשוב לי לציין שערן לוי, מליקסון ורביבו יכולים לשחק ביחד עם אסולין ולדעתי זאת תהיה ההתקפה הכי קטלנית בליגה".

לוי המשיך לשדר אופטימיות: "אני רואה את העבודה ושיתוף הפעולה ולא רואה שיהיו בעיות עם מי שיעשה הגנה או בדברים אחרים. אני מאמין שהרביעיה הזאת תעשה דברים גדולים וקשה יהיה לעצור אותנו". לגבי השאלה המסקרנת ביותר, מי יבעט כדורי עונשין בקבוצה, אמר לוי: "אני ודוד רביבו נחלק את זה בינינו. מצד ימין רביבו יבעט, מצד שמאל אני ופנדלים מליקסון יבעט. אנחנו מתואמים ומתאימים עצמנו וכל הדיבורים על זה שצריך אצלנו 2-3 כדורים זה שטויות".

עדכון ראשון: 18:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully