וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מסוכן, הרבה כסף

המשוגע

13.1.2011 / 17:54

המשוגע לא מבין מה כל כך מפתיע שהפועל כפר סבא תסיים בתיקו, שאיוניר לא יחגוג ניצחון בכורה ושהפועל חיפה תחזור מבלומפילד עם ניצחון

אני מודה, הצצתי בטור של זה שנמצא ממש לידי, ה"רגוע" קראתם לו. לא הצלחתי להבין איך לאנשים יש הנאה מלהמר על משחקים שהיחס המירבי שם הוא 1.50. זה פשוט בזבוז של זמן, בזבוז של כסף ובזבוז של הנאה. בואו נהיה כנים, עם יחסים כאלה לא מגיעים רחוק, אלא עם תפיסת ההזדמנויות שהווינר נותן, ומי שרוצה לקבל דוגמה, שיראה את הטופס הנוכחי שלי. בחרתי הפעם בשלושה משחקים שיחברו לנו יחס נאה של 44.41, כלומר תשקיעו מאה שקל ותקבלו 4,441 שקל, או אם אתם שמרנים יותר שימו עשרה שקלים ותקבלו 444 שקלים.

משחק מספר 1: הפועל כפר סבא – אחווה עראבה. לא המצאנו את אמריקה, הפועל כפר סבא היא לא בדיוק הקבוצה המפחידה של תחילת העונה ואפשר היה לראות את זה במשך ארבעה משחקים רצופים עד הניצחון על בית"ר שמשון תל אביב. יש לי הרגשה שעראבה תעשה להם צרות גם כן. ההימור: איקס (3.55)

משחק מספר 33: בני סכנין – מכבי תל אביב. אל תספרו לי על מאמן חדש שמביא תוצאות חדשות. זה לא ממש קורה בשנים האחרונות, ואם כבר עושים השוואות בין מוטי איוניר לקני דלגליש, תציצו ותראו שהמאמן הסקוטי לא ממש מלקק דבש. גם איוניר לא ילקק דבש במשחקו הראשון בליגה. ההימור: איקס (3.85)

משחק מספר 46: בני יהודה – הפועל חיפה. כל שבוע מחכים הפרשנים לראות את בני יהודה חוזרת לעצמה, ובכל שבוע הכתומים של דרור קשטן פשוט לא מצליחים לנצח. להפועל חיפה לעומת זאת מגיע ספונסרי ואין לי ספק שהשחקנים ינסו להרשים אותו וממש לא יפחדו בבלומפילד. ההימור: 2 (3.25)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully