וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי בירוק חתם בהפועל אשקלון

13.1.2011 / 16:22

הקשר שלא מצא את מקומו בליגת העל בשנים האחרונות קיבל קרדיט מגיא עזורי שאמר: "ההחלטה האנושית הפכה למקצועית"

הקשר שי בירוק חתם היום (חמישי) על חוזה עד לתום העונה בהפועל אשקלון. בירוק התאמן באשקלון מחודש יולי האחרון, ורק היום הוחתם על חוזה בקבוצה וינסה לעזור לה במאמצי ההישארות בליגת העל. בירוק בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק, וזכור ככשרון גדול שהלך לאיבוד בכדורגל הישראלי. כשהיה בן 16 רכשה טוטנהאם את הזכויות העתידיות על השחקן וכשהיה בן 17 עבר למכבי חיפה, שם ביצע את הפריצה שלו למשך תקופה קצרה, אך מהר מאוד התגלה אופיו הבעייתי וחוסר היכולת שלו להתמיד ולהתנהל כמקצוען והוא שוחרר מהקבוצה. בהמשך ניסה בירוק את מזלו בנתניה, באר שבע, הפועל פתח תקוה ובני לוד אך כמעט ולא שיחק בקבוצות אלה ואף שוחרר בשל בעיות התנהגות, כאשר בסך הכל רשומים לזכותו 10 משחקים רשמיים ב-5 השנים האחרונות.

לאחר שהוצע למספר קבוצות ליגת העל בקיץ ונענה בשלילה, הסכים גיא עזורי לאפשר לו להתאמן בהפועל אשקלון באופן זמני, מה שהיום הופך למעשה לרשמי וקבוע. עזורי סיפר על ההחלטה: "אני חייב להודות שבתחילה ההחלטה לתת לו להתאמן הייתה אנושית בלבד. אני מכיר את השחקן מצעירותו עם כל סיפור החיים שלו, הבעיות שלו והקשיים שלו בהתמודדות עם הקריירה. מיום ליום ראיתי שחקן שעשה שינוי קיצוני בהתנהגות ובהתנהלות והפך למקצוען אמיתי שמגיע מהראשונים והולך מהאחרונים, לומד לשמור על הגוף ועל הצרכים של ספורטאי וניגש אולי להזדמנות האחרונה במלחמה על הקריירה שלו. אחרי הכל הוא בן אדם טוב שעשה שינוי שאני רואה אותו במשך חודשים ואני חושב שהוא הרוויח את ההזדמנות הזאת. בסך הכל קיבלתי החלטה אנושית שהיום היא מקצועית כי הוא הוכיח שהוא ראוי".

לגבי הסיכויים להשתמש בו כבר בעונה הנוכחית אמר עזורי: "אני לא יודע עד כמה הוא יוכל לעזור לנו בעונה הנוכחית כי הוא באמת לא שיחק הרבה זמן. הטכניקה והדברים הטובים קיימים אבל ישנם דברים שנצטרך לראות על המגרש. אני מאמין שאת הצ'אנס הוא יקבל ומכאן הוא יילחם על הקריירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully