וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאמת: "מרגש אותי להשקיע בהפועל חיפה"

איש העסקים נחת בארץ ויוצג במסיבת עיתונאים ביום שישי: "הגעתי כדי ללמוד על המערכת". גבאי: "יכול לשדרג אותנו"

הפועל חיפה קיבלה היום (חמישי) את פניו של המשקיע החדש בקבוצה ד"ר רוברט סאמת, שנחת היום יחד עם הבעלים יואב כץ בארץ ויקיימו מחר מסיבת עיתונאים בה אמורים להודיע על שיתוף הפעולה החדש בהנהלת הפועל חיפה. אצל האדומים מעריכים כי כניסתו של סאמת תעשיר את הקבוצה לפחות בעוד כמה מאות אלפי שקלים והוא יסייע להביא חיזוק נוסף לחיפה בעיקר בהתקפה.

סאמת אמר לאתר הרשמי של הפועל חיפה: "מרגש אותי להשקיע במועדון כדורגל הפועל חיפה. הגעתי לכאן יחד עם יואב כץ כדי ללמוד על המערכת ולראות איזה דברים היא עוד צריכה כדי להשתפר".

"עוד שותף שיצטרף למועדון יכול לשדרג אותו", אמר הבוקר אפרים גבאי מנכ"ל המועדון. "אם תהיה עזרה נוספת ליואב, נוכל להצהיר שאנחנו הולכים לכיוון הצמרת, ואם אכן זה יקרה, אני מקווה שהמועדון יחזור לימים היפים כפי שידענו בעבר. במקרה יצא לי להכיר את דוקטור סאמת והוא נראה לי אדם רציני שלא מדבר באוויר. כרגע לא ידוע לי על סכומים מדויקים, אבל אם הוא ייכנס כשותף אני מעריך שיהיה מדובר בסכומים גבוהים".

אחרי הניצחון על הפועל רמת גן בשבת, בחיפה מקווים להשיג ניצחון נוסף מול בני יהודה, אך ניצן שירזי עשוי לבצע שינויים קלים בהרכב לקראת שבת. יוסי דורה, שעלה כקפטן במשחק האחרון, התייחס אף הוא הבוקר להגעתו של סאמת ולמשחק בשבת מול הכתומים: "שמענו שצריך להגיע בעל בית נוסף, אבל אנחנו מתרכזים בכדורגל ובמשחק בשבת. ברור שמשקיע נוסף יוכל לעזור לנו בחיזוק שהמאמן רוצה ואני מקווה שכך יהיה. מבחינתנו אנחנו רוצים ליצור רצף של ניצחונות. ניצן מחדיר לנו שאנחנו צריכים להיות יותר יציבים. מתחילת העונה ברגע שהשגנו שני ניצחונות, אחריהם באה מעידה ואין לנו הסבר לזה למרות שתמיד אנחנו מגיעים כדי לנצח. הכי חשוב שנעשה את זה מול בני יהודה, שנמצאת בלחץ". בתוך כך, סוכמה שאילתו של עודד אלקיים להפועל רמת גן בסכום של 15 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully