וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פרטיזן לא מוכנה להשאיל את יובאנוביץ'

הצעת האדומים נדחתה, כעת הם יצטרכו להחליט אם לרכוש את הבלם או לחפש שחקן אחר. סוכנו של שכטר רומז שהחלוץ יישאר

בצל חוסר הוודאות בהנהלת הפועל תל אביב לגבי השאלה מי יהיה הבעלים היחיד בקבוצה, מוני הראל או אלי טביב, האדומים עדיין מחפשים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי בעמדת הבלם. אתמול (רביעי) הגישה הקבוצה לפרטיזן בלגרד הצעה לשאול אותו עד סיום העונה, אלא שהערב דחתה הקבוצה הסרבית את ההצעה והודיעה לאדומים שהיא מעוניינת למכור אותו בלבד.

כעת הצוות המקצועי יצטרך להיפגש עם ההנהלה ולהחליט אם לרכוש את הבלם. במידה שהתשובה תהיה שלילית, הקבוצה מתשיך בחיפושיה אחרי בלם שלמעשה יחליף בסגל את דגלאס דה סילבה, שנמכר לרד בול זלצבורג.

בינתיים בלם נוסף ממוצא אמריקאי הוצע לקבוצה. מדובר בנאט בורצ'רס, שחקנה של סולט לייק מה-MLS, ששיחק עם דדי בן דיין בקולורדו ב-2005/6. ב-2009 נבחר בורצ'רס כמגן השנה כאשר קבוצתו זכתה באליפות. סולט לייק דורשת כ-600 אלף דולר עבור העברתו כשהשחקן עצמו ידרוש שכר בגובה 300 אלף דולר.

האם נמצא המחליף לאיתי שכטר?

בעוד עתידו של איתי שכטר בהפועל תל אביב עדיין לא ברור לאור ההצעה מקייבו האיטלקית, נראה שהאדומים כבר מתכוננים ליום שאחרי. האדומים, בין יתר השמות שבידם, עשויים לצרף את החלוץ דויד יאנצ'יק (23), שכרטיסו שייך לצסק"א מוסקבה הרוסית. במקרה שכן, מדווחים בפולין, יאנצ'יק יירכש על ידי האלופה הישראלית בסכום של מיליון יורו.

יאנצ'יק נחשב לפוטניצאל ענק, שעדיין לא פרץ. הוא הרשים במונדיאל עד גיל 20 ב-2007 עם שלושה שערים ולאחר מכן נרכש על ידי צסק"א. יאנצ'יק לא מצא את מקומו ברוסיה ובינואר 2009 בלוקרן, שם שיתף פעולה עם עומר גולן, יואב זיו ואבי סטרול. בינואר 2010 הוא הושאל שוב לבירסחוט הבלגית ממנה שוחרר לאחרונה.

יאנצ'יק היה מצוין בלוקרן עם 14 שערים ב-31 הופעות, אך לא מצא את מקומו בבירסחוט וקיבל מעט מאוד דקות משחק. כעת, בצסק"א מעוניינים למכור את השחקן, שהספיק לרשום גם חמש הופעות בנבחרת הבוגרת של פולין.

בימים האחרונים הוא התאמן במדי קבוצת נעוריו, לגיה ורשה, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. בפולין מספרים כי גם קבוצה קטארית התעניינה בשירותיו, אך ההערכות הגדולות יותר הן כי הוא ימצא עצמו בישראל שם יחבור לבן שהר, המחזיק בדרכון פולני.

"שכטר יישאר"

יו"ר הקבוצה אמיר ליובין אמר היום ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל: "איתי שכטר יישאר בהפועל תל אביב. אולי יש לו הצעה, אבל מה יקרה אם גם תמוז יקבל הצעה, ואז גם ורמוט יקבל? מה עם המחויבות שלנו כלפי המנויים?". כשנשאל אם זו המדיניות של שני הבעלים, אמר ליובין: "זו המדיניות של מוני הראל. עם אלי טביב לא דיברתי על זה באופן ישיר, אבל אלה המסרים שגם קיבלתי מקצרה. טביב יחזור, ואני בטוח שהוא לא יעמוד בפני הצלחת הקבוצה".

"תמיד הסוכן יאמר שאנחנו דורשים מחיר מופרז", התייחס ליובין לתלונות של רונן קצב בתקשורת על התנהלות ההנהלה האדומה, "אנחנו לא לוקחים כסף לכיס. המטרה היא להביא כסף כדי שנוכל להביא תחליף. אני מאמין שבסוף השנה הוא יעבור, יהיו לו הצעות טובות. אני בטוח שהוא יצליח בכל מקום שהוא יעבור אליו. סוכן יכול לבוא בטענות, מצדו שהשחקן ישוחרר גם בחינם, ומצדו שנמכור את כל השחקנים בשרשרת ושנעלה לדרבי עם הנוער. אבל יש מועדון, ואנחנו צריכים לעמוד במילה שלנו".

בינתיים סוכנו של שכטר רונן קצב הודיע כי "בפגישה שנערכה ביני למוני ומשה הראל הגענו להבנות לגבי התנהלות מכירה עתידית של השחקן איתי שכטר. איתי מחויב לחלוטין למועדון ולמטרות של המועדון ומרגיש שהוא חייב הרבה לצוות המקצועי, הניהולי והקהל. להפועל ניתנה האפשרות לנהל כל משא ומתן עתידי לגבי מכירת כרטיס השחקן בעתיד תוך הבנה והתחשבות באפשרות לשדרוג עתידי של איתי לאחת הליגות הבכירות באירופה".

(עדכון ראשון: 11:10)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully