וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא על סף סיכום בקרית שמונה

הדס גרינברג

13.1.2011 / 11:04

הקבוצה והחלוץ סיכמו את המעבר, עכשיו מחכים לאישור ההסכם עם לריסה. בק"ש מכחישים התפתחויות בנושא מעבר אלרואי כהן

חלוץ לריסה שמעון אבוחצירא על סף סיכום בעירוני קרית שמונה. רוב הפרטים מול החלוץ נסגרו עם הקבוצה, ואבוחצירא הביע את רצונו להצטרף, אך הוא עדיין יהיה חייב לסגור את הפרטים עם קבוצתו היוונית, ולקוות שגם קרית שמונה תגיע עמה להסכם. ההערכה היא שהדברים יסתדרו, וכרגע נראה שהסיכויים למעבר נראים חיוביים. אבוחצירא, אם אכן יגיע, יגיע בהשאלה, עם אופציה לעונה הבאה.

המגן הימני הזמבי הנרי מולנגה, שנבחן בקבוצה בשלושת השבועות האחרונים ושותף בשני משחקי גביע הטוטו, טס אמש חזרה למולדתו. בקרית שמונה רצו להחתים את מולנגה, שהרשים את המאמן רן בן שמעון אך קבוצתו העלתה באופן דרסטי את המחיר עליו, ולכן הוא לא יצטרף.

על אף חרושת השמועות בנוגע למעבר אפשרי של אלרואי כהן למכבי תל אביב, בקרית שמונה מכחישים שהצהובים פנו בימים האחרונים בנוגע לשחקן. גורם בקבוצה הבהיר: "זה שטויות, אין שום הצעה, בטח לא מהימים האחרונים, אלא רק ההתעניינות שהייתה מתחילת העונה, מה שכבר ידוע". כזכור, חודש לאחר פתיחת העונה גם מכבי תל אביב וגם הפועל תל אביב הביעו התעניינות באלרואי כהן. ייתכן שיהיו התפתחויות חדשות בנושא, מאחר שהבעלים איזי שרצקי ינחת מחר בארץ, לקראת פתיחת חלון ההעברות.

כמו כן, אלרואי כהן חזר לאימונים סביב המגרש, ובקבוצה מקווים שיוכל לקחת חלק במשחק מול הפועל תל אביב עוד שבועיים. וויאם עמאשה עדיין לא חזר להתאמן, ונראה שסיכויים קלושים שיוכל לשחק בחודש הקרוב.

אדריאן סילבה לא יגיע למועדון. סילבה הבהיר לראשי חיפה כי יש לו הצעות מקבוצות אחרות, ושהוא אינו מעוניין להגיע לקרית שמונה.

הקבוצה מתאמנת במגרש חלופי בבית שאן, לאור העובדה שהאיצטדיון העירוני עובר שזרוע, שנפגע מעט בעקבות הגשמים. השחקנים שהתאמנו זמנית בכפר בלום התלוננו על התנאים הלא נוחים, ולכן עברו לבית שאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully