וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: הושלמה תמונת רבעי הגמר במאסטרס לונדון

13.1.2011 / 9:40

אלוף העולם ניל רוברטסון גבר על סטיבן הנדרי 3:6, ולעומתו אלוף העולם לשעבר שון מרפי הצטרף לרשימת הבכירים שהודחו

משחקי שמינית הגמר בטורניר המאסטרס בסנוקר שמתקיים בלונדון הושלמה אתמול (רביעי) בלילה, כאשר אלוף העולם ניל רוברטסון זכה בכרטיס השמיני והאחרון לשלב הבא בתחרות, שיחל היום. רוברטסון פתח את התחרות שלו בקרב ענקים מול סטיבן הנדרי הסקוטי, מי שזכה בעבר שבע פעמים באליפות העולם. בנוסף, רוברטסון האוסטרלי ידע ששישה מבין שמונת המדורגים הראשונים כבר הודחו בסיבוב הראשון, אלא שזה לא ריגש את האוסטרלי יותר מדי, והוא גבר על הנדרי 3:6 בזכות ברייקים של 85, 86 ו-81 נקודות. הנדרי בן ה-42, שכבר רחוק מלהציג את היכולת הפנומנלית שפירסמה אותו בשנות התשעים, אמר בסיום המשחק: "זו כנראה הייתה ההופעה האחרונה שלי בטורניר הזה, כי לא מחלקים בו יותר כרטיסים חופשיים ורק 16 המדורגים הבכירים בעולם משתתפים. מה שיותר מתסכל אותי זה שעשיתי לניל רוברטסון חיים קלים במשחק הזה".

עוד לפני כן, הצטרף אלוף העולם לשעבר שון מרפי לרשימת המודחים בסיבוב הראשון, אחרי שהפסיד 6:3 לג'יימי קופ, אחד השחקנים היותר התקפיים בסבב, שהוביל לאורך כל ההתמודדות.

שלב רבע הגמר יפתח היום (שידור ישיר ביורוספורט החל מ-17:00) במשחק בין דינג ג'ונווי הסיני לגראהם דוט. ג'יימי קופ יתמודד כבר הערב (21:45, יורוספורט) נגד מארק קינג. ביום שישי יתמודד ניל רוברטסון נגד מארק אלן הצפון אירי ופיטר אבדון יפגוש את מרקו פו מהונג-קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully