וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן אסוס סיים את דרכו בהפועל פתח תקוה

13.1.2011 / 15:30

כצפוי, השחקן שוחרר מהקבוצה על ידי המאמן יובל נעים. גורם במועדון הוסיף: "הוא מסכסך בין שחקנים ולא תורם מקצועית"

כצפוי, ג'ונתן אסוס שוחרר היום (חמישי) באופן רשמי מהפועל פתח תקוה. כפי שפורסם כבר בתחילת השבוע בוואלה! ספורט, אסוס סיים את דרכו בקבוצה כשההחלטה הסופית הייתה של המאמן יובל נעים. היום נפגש המנכ"ל אפי צפריר עם סוכניו של השחקן והצדדים סיכמו על עזיבה וזאת מבלי לבצע עסקת חליפין. כזכור, בשבת הוחלף אסוס במחצית ובקבוצה סיפרו כי הוא מגלה חוסר לויאליות למערכת. גורם במועדון הוסיף: "הוא סתם מסכסך בין שחקנים ולא תורם הרבה מבחינה מקצועית".

הפועל פתח תקוה מתכוונת לפנות להתאחדות לכדורגל במטרה שתחקור את נושא הסיכום של גיא דיין בהפועל עכו. בבקשה שתוגש להתאחדות מתכוונת פתח תקוה לציין כי שלושה ימים לפני הסיכום בין עכו ודיין, פתח השחקן בהרכב והוחלף בדקה ה-38 לאחר שגילה יכולת חלשה, לטענת אנשי פתח תקוה. את תגובתו של גיא דיין לא ניתן היה להשיג.

כזכור, השחקן הושעה אתמול לשבועיים ונקנס בסכום של 8,000 דולר לאחר ועדת המשמעת שערך לו המנכ"ל אפי צפריר. פתח תקוה מוכנה כעת לעסקת חליפין במסגרתה הקשר איברהים עבדול ראזאק יעבור לקבוצה תמורת דיין וייתכן שבמהלך סוף השבוע יתנהלו מגעים בכפוף להחלטה הסופית של המועדון שהוא אכן יהיה מעוניין לשחרר את השחקן. עבדול ראזאק אף הוצע גם להפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה. היום הגיע דיין למתחם האימונים של הקבוצה והתאמן עם מאמן הכושר.

שחקנים בהפועל פתח תקוה תקפו הבוקר בחריפות את הקשר הגנאי קאמיס טואה שחתם שלשום בקבוצה, זאת בטענה שניסה לפצוע אותם במהלך האימון. מספר שחקנים העידו כי טואה תיקל אותם בחריפות, ולקראת סיום האימון התרחש מין עימות בין הקשר רפי דהאן לגנאי, כשהשניים נכנסו לתיקול חזק בסיומו טואה שכב על הדשא וסינן מספר מילים לעבר דהאן. הבלם דניאל אדו שהבחין בכך יצא לעזרת טואה והחל לקלל חלק מהשחקנים בטענה שהם אלה שהחלו בעימות. עוד לפני כן, טואה התעמת עם הנבחן הצרפתי לורן מרלין. שחקן בקבוצה אמר בסוף האימון על טואה: "הוא רק הגיע לקבוצה, וזה לא המקום להתחיל להיכנס לתאקלים עם שחקנים, שיראה את היכולות שלו במשחק ולא מול השחקנים באימון".

הפועל פתח תקוה חתמה הבוקר באופן רשמי על העברתו של דודו ביטון לשרלרואה זאת כזכור בטרם נערכה בוררות בין הצדדים. כזכור הצדדים הגיעו אתמול לפשרה כאשר פתח תקוה תקבל פיצוי תמורת שחרורו. שחקן אחר של הפועל עכו, אובודו אוקוצ'ה, הוצע אתמול ליובל נעים יחד עם החלוץ ששוחרר מהפועל אשקלון, חנן פדידה, אבל המאמן לא מעוניין בינתיים בשניים. הקבוצה ממשיכה לנהל משא ומתן עם עידן שדה. הערב ייצאו שחקני הקבוצה לארוחת גיבוש לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully