וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א הודחה בשמינית גמר גביע האתגר

וואלה! ספורט

12.1.2011 / 21:45

הדאבליסטית הפסידה בהדר יוסף 3:0 למאצ'רטה האיטלקית, שניצחה אותה גם במשחק הקודם, וסיימה קמפיין אירופי מכובד

ספורט 5

וידאו באדיבות ספורט 5

הדאבליסטית מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) את דרכה בגביע האתגר בכדורעף, לאחר שהפסידה 3:0 (25:18, 26:24, 25:15) בהדר יוסף למאצ'רטה האיטלקית במשחק הגומלין בשלב רבע הגמר של המפעל האירופי השלישי בחשיבותו. הצהובים, שנוצחו 3:0 במשחק הראשון באיטליה, יכולים לסכם קמפיין אירופי מוצלח על אף ההפסד הכפול, לאחר שהגיעו בפעם הראשונה לשמינית הגמר.

מכבי תל אביב ידעה שכדי לכפות מערכת זהב שתותיר לה סיכוי להעפיל לרבע הגמר, היא צריכה ניצחון בכל תוצאה, אבל האיכות של האיטלקים הורגשה כבר במערכה הראשונה. מאצ'רטה, שנמצאת במקום השלישי בליגה האיטלקית, נהנתה מיכולת טובה של כריסטיאן סבאני המנוסה וניצחה 18:25 במערכה הראשונה.

שחקניו של זוהר בר נצר ניסו לחזור למשחק במערכה השנייה ופתחו טוב עם יתרון 5:8 שאילץ את המאמן האורח לקחת פסק זמן. סבאני חזר עם הנחתה אימתנית, אבל מכבי לא נבהלה ועלתה ל-9:15 בעזרת נקודות יפות של רונלד סארטי. האיטלקים קיזזו אט אט את ההפרש, השיגו שוויון ובסופו של דבר ניצחו את המערכה השנייה אחרי חצי שעה, 24:26.

אובדן המערכה השנייה הצמודה הוציא לשחקני מכבי תל אביב את הרוח מהמפרשים. מאצ'רטה תפסה במהרה את היתרון במערכה השלישית וניצחה אותה בקלות 15:25 כדי לסגור סיפור ולהעפיל לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully