וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טום בריידי הוא asshole"

12.1.2011 / 21:31

אנטוניו קרומארטי מהג'טס ממשיך להדליק את הגזרה: "אני לא שם עליו". ריאן: "כל אחד זכאי לדעתו". דניאל סניידר מתנצל

לאחר שרקס ריאן פצח במלחמה מילולית עם ביל בליצ'יק, ולאחר שמאמן הפטריוטס הורה לשחקניו לא להיגרר למאבקי מלים עם שחקני הג'טס, צצה היום (רביעי) פצצה חדשה, הפעם מכיוונו של אנטוניו קרומארטי, מגן הפינה של הג'טס, שכינה את טום בריידי "asshole".

קרומארטי נשאל בראיון על התגובה של טום בריידי, שכיוון את אצבעו לספסל הג'טס אחרי טאצ'דאון ברבע הרביעי במשחק שנערך בדצמבר ובו הביסו הפטריוטס את ניו יורק 3:45. "אנחנו רואים את זה הרבה, זה סוג הבן אדם. אנחנו לא שמים עליו", אמר, וכשנשאל איזה סוג של בן אדם בריידי השיב "asshole. זה מה שאני חושב עליו ואני לא שם עליו".

בריידי ניסה לשמור על קור רוח. "קראו לי בכינויי גנאי גרועים יותר. אני בטוח שיש אנשים שמרגישים גרוע ממנו", השיב. ריאן ניסה לכבות את הדליקה בגזרה הזו: "כל אחד זכאי לדעתו", אמר המאמן, "כארגון, אנחנו מכבדים את טום בריידי. אבל האם יש חוסר אהדה בין בריידי והג'טס? ברור שיש. והאם אעניש את קרומארטי כי אמר את דעתו? לא".

טרל אואנס מהמר על המנצחת במשחק בין שיקגו לסיאטל - ואלה לא הברס. "ברור שהם יכולים לנצח", אמר בתוכנית של צ'אד אוצ'וסינקו, "הם הרי רק ניצחו והמומנטום בצד שלהם". טי. או. הימר על סיאטל במשחק מול ניו אורלינס.

קבוצה שלא משחקת בפלייאוף היא וושינגטון, והבעלים דניאל סניידר לוקח אחריות. סניידר בן ה-46, שמחזיק בקבוצה 12 שנים, הודה כי עשה טעויות רבות בבחירת אנשי הצוות ואמר כי התבגר ולמד במי לבטוח. "כשקניתי את הקבוצה הייתי מתוסכל מחוסר ההצלחה", אמר, "אבל למדתי לשים את מבטחי באנשים הנכונים. אני בטוח שעם מייק שנאהאן נלך בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully