וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA

13.1.2011 / 17:33

דרק רוז נוגע בעננים, באטום אוטם את לברון, בראון מבלגן את הניקס וג'יי.אר. סמית מפרק את פיניקס. צפו בכדורסל מעולם אחר

גורדון הייוורד קוורטרבק

שחקן יוטה ג'אז, גורדון הייוורד. Stephen Dunn, GettyImages
שלף-שארפ סטייל. הייוורד/GettyImages, Stephen Dunn

לחובבי כדורסל בכלל ולאוהדי מכבי תל אביב בפרט יש חולשה למסירות קווטרבק שהופכות לבאזר ביטר. שלף-שארפ סטייל. בשבת התארחה יוטה בממפיס, ושחקנה גורדון הייוורד סגר את הרבע השלישי במסירה שכמה מקררים מה-NFL היו שמחים לדעת למסור. ראג'ה בל הוכיח ידיים טובות, אתלטיות וקור רוח כדי להפוך את זה ליופי של אסיסט.

לברון ג'יימס מזפת

לברון ג'יימס חוסם את גארד מילווקי באקס קניון דולינג. Scott Boehm, GettyImages
בא משומקום והתפנק על דולינג. לברון בפעולה/GettyImages, Scott Boehm

מי בכלל זוכר את המשבר שחוותה מיאמי בתחילת העונה? בשבת פגשה מיאמי הלוהטת את מילווקי, וקניון דולינג כבר חשב שיש לו שתי נקודות בכיס. אבל אז הגיח משומקום לברון ג'יימס, שהתפנק על הגארד הוותיק בחסימה ה-500 בקריירה שלו.

חוזה קלדרון נונשלנטי

טורונטו של העונה רחוקה מלהיות קבוצה מרשימה או מפחידה, אבל לפחות יש לה חומר שחקנים שיודע לעשות משהו עם החפץ הכתום. ביום ראשון הראפטורס אירחו קבוצה קצת יותר גרועה, סקרמנטו, והגנת הקינגס הרעועה אפשרה לחוזה קלדרון להזין בנונשלנטיות את דמאר דרוזן.

ניקולס באטום מונע

שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס ניקולס באטום. Otto Greule Jr, GettyImages
לא אוהב שמתערבים לו בצבע. באטום/GettyImages, Otto Greule Jr

זוכרים את לברון, ההוא עם החסימה ה-500 בקריירה? יפה, הנה ניקולס באטום מלמד את קינג ג'יימס שיעור בצניעות במפגש שהיה בין פורטלנד למיאמי ביום שני. אגב, בסוף היה זה לברון שלימד את הבלייזרס שיעור בווינריות עם 44 נקודות וניצחון בהארכה.

שאנון בראון כוחני

גארד לוס אנג'לס לייקרס שאנון בראון. Alex Gallardo, AP
יה בייבי!/AP, Alex Gallardo

ניו יורק היא הקבוצה שקולעת הכי הרבה נקודות בליגה (107.4 למשחק), אבל ההגנה, איך לומר, לא משהו. ביום שני הניקס התארחו בסטייפלס סנטר, וחטפו בראש מלוס אנג'לס לייקרס. הנה שאנון בראון, מר נקודה לדקה באותו משחק עם 16 ב-18 דקות, מראה בהטבעה כוחנית כמה ההגנה של הניקס מבולגנת.

דרק רוז מחדש

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
תמיד מראה משהו חדש. רוז/רויטרס

זה לא חדש שדרק רוז מנווט ומוליך את התקפת הבולס, זה גם לא חדש שהוא בלא מעט פעמיים מסיים אותה. מול דטרויט הוא ניווט וסיים, אבל הפעם כן הראה משהו חדש. האתלטיות שלו גרמה לשדרים להתפרק על המיקרופון, ובצדק.

רייג'ון רונדו מתלבט

גארד בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו (ימין). Charles Krupa, AP
המנוע של הסלטיקס. רונדו/AP, Charles Krupa

רייג'ון רונדו נותן עונה אדירה, וכשהוא לא פצוע הוא הכוח המניע של בוסטון, שדי מתקשה בלי קווין גארנט. ביום שלישי הסלטיקס אירחו את יוסטון, נקלעו לפיגור מוקדם ולבסוף הפסידו. רונדו לקח את הכדור כדי לגמור את הרבע הראשון, ולא ברור מה בדיוק הוא ניסה לעשות שם – לשלוח את מרקיז דניאלס להאלי-אופ או לזרוק מן זריקת ייאוש. זה נגמר בסל משונה עם הבאזר.

ג'יי.אר. סמית מרחף

ג'יי אר סמית שחקן דנבר נאגטס. Barry Gutierrez, AP
ככה חוגגים מהלך גדול. ג'יי.אר. סמית/AP, Barry Gutierrez

הסאנס הפכו העונה לצל עצוב של עברם, ומדשדשים זו תקופה ארוכה. ביום רביעי הם התארחו בדנבר ולאורך רבע וחצי הראו את הגב לנאגטס. אבל באמצע הרבע השני הגיעה המסירה הווירטואוזית הזו של טיי לאוסון לג'יי.אר. סמית, שאחריה פיניקס פשוט נעלמה מהפרקט. זה נגמר ב-34 הפרש.

אנדרו ביינום מתפנק

סנטר לוס אנג'לס לייקרס אנדרו ביינום (מרכז). Jae C. Hong, AP
הנה רגע של לחימה מצד הפרשים, לא שזה עזר להם מול ביינום/AP, Jae C. Hong

רבות דובר ונכתב על ההופעה הפתטית של קליבלנד בסטייפלס סנטר, על ה-55 הפרש, על העובדה שהקאבס קלעו 57 נקודות עלובות, וקיבלו בזמן אמת עקיצה מלברון בטוויטר. הנה רגע שממחיש כמה עלובה הייתה קליבלנד באותו משחק, כשאפילו לצאת להתקפה קשה לה. גאסול, בריאנט ואנדרו ביינום עשו מזה מטעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully