וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל יקבע תג מחיר לשכטר לקראת הקיץ

הבעלים של הפועל תל אביב ייפגש ביומיים הקרובים עם סוכנו של החלוץ. שכטר: "מקווה שהעסקה תיסגר ואעבור לקייבו"

ספורט 5

וידאו באדיבות ספורט 5

הפועל תל אביב הגישה הצעה לפרטיזן בלגרד לשאול את מרקו יובאנוביץ', בלם הקבוצה, עד תום העונה עם אופציה לרכוש את כרטיסו בסיום העונה. במועדון הבינו כי הבלם לא ירצה להגיע לתקופת התרשמות ולכן במועדון הגישו הצעה לצרפו לתקופה קצרה בהשאלה כדי לבדוק אם הוא יוכל להשתלב.

בשלב הזה הסיכויים אינם גבוהים שפרטיזן תיענה להצעה בחיוב למרות שאצל האדומים אופטימים לגבי האפשרות שהוא יצטרף. מעבר לכך, ההצעה נוסחה על פי דעתו של מוני הראל ללא אישור של אלי טביב למהלך, שכן השניים עדיין נמצאים בנתק מוחלט ולכן גם אם פרטיזן תיענה בחיוב להצעה, יצטרך גם טביב לאשר את העסקה.

אביחי ידין, שנפצע במשחק האחרון נגד הפועל אשקלון בשריר הארבע ראשי, מתאמן כרגע בצורה חלקית (עורך אימוני ריצה בלבד) ועדיין לא ברור אם הוא יהיה כשיר למשחק הקרוב נגד הפועל עכו ביום שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שכטר מאמין שהראל וטביב ייתנו לו ללכת

עדיין אין חדש בנושא איתי שכטר, אחרי שהאדומים סירבו להצעה לרכוש מחצית מכרטיס השחקן שלו תמורת 1.25 מיליון יורו. ביומיים הקרובים תתקיים פגישה בין סוכנו של שכטר, רונן קצב, למוני הראל, והשניים ינסו להגיע להסכם על תג מחירו של החלוץ, כפי שסוכם בחוזהו. קצב מאמין ששכטר יקבל הצעות אטרקטיביות כבר בנוגע למעבר בחלון ההעברות הנוכחי, אך האדומים לא מוכנים לשחררו בינואר ומתכוונים לדון רק על שחרור בסיום העונה.

"אני בהפועל תל אביב, המועדון שאני כל כך אוהב", אמר שכטר מוקדם יותר באירוע שנערך במסגרת "מפעלות חינוך". "אני אשמח להגיע לקייבו ולשחק שם בעתיד. אני מקווה שאוכל לסגור כבר עכשיו, כדי לצאת לשם בקיץ".

שכטר הביע אמון בסוכניו שיסייעו לו להגשים את החלום האירופי, והוסיף: "אני עובד ומתאמן קשה ומי שצריך לטפל בנושא ההעברה שלי הם הסוכנים שלי. אני חושב שאם תהיה הצעה טובה שבה אני אוכל להגשים את החלומות שלי, מוני ואלי ייתנו לי את כל הדרך להצליח". בינתיים שכטר מקווה לזכות בתואר עם האדומים: "אני מקווה שאני אוכל עוד לקחת עם הפועל אליפות השנה, זה יהיה קשה מאוד אבל זה חלום גדול עבורי ואני אוכל להגשים את החלומות האישיים שלי".

בנוסף שכטר מודע לרמת הציפיות ממנו כבר העונה, והוסיף: "היו לי לא מעט פציעות, ואני מודע לכך שאני לא כובש העונה כמו בעונה שעברה, אבל אני בטוח שבהמשך הליגה אני אראה טוב יותר באופן אישי. התפקיד שלי הוא לכבוש שערים ואני מאמין שאעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully